Skocz do zawartości

Nexuuu

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 Użytkownik

O Nexuuu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nexuuu

    Skarga na kubasny

    Twój nick: yosai Nick oskarżonego oraz jego link do konta (jeżeli posiada): @KubasnyData wydarzenia: dzisOpis zdarzenia: chciałem naprawić helke po czym dostałem zawieszenie na latanie chyba tam 24h lub 48 po czym napisalem idiota no i dostalem mute XDD na 24h ( tak wgl to od kiedy 24h za slowo idiota? caly serwer chyba by mial mute)Dowody i coś od siebie: na co mi dowody kubasny sie wypowie moge jedynie dorzucic te slowa. Znając życie to i tak to olejecie jak każdą inną skarge...
  2. Nick: yosai Discord tag: Nexuuu#9994 Screen statystyk (F2/dashbordu): https://imgur.com/a/6xMDjwp W jakim stopniu oceniasz swoją kulturę osobistą w skali 1/10: 9 Czy był/a byłbyś/abyś zainteresowany/a odgrywaniem sporadycznych akcji RP wewnątrz organizacji?: tak/nie tak Ile jesteś w stanie poświęcić czasu na grę w ciągu tygodnia: z 15h może i 20 zależy ile sprawdzianów będzie.
  3. Nick w grze: yosai Imię: Dawid Wiek: 15 Discord ID: Nexuuu#9994 Coś o sobie: Siema, mam na imię Dawid. Za mną już 15 lat. Moje hobby to e-sport/ Dużo poświęcam czasu na grę. Pochodzę z woj. Łódzkiego. Generalnie nie lubię pisać coś o sobie no ale w każdym podaniu trzeba coś napisać. Mam doświadczenie z gangami m.i.n RP ponieważ byłem a różnych organizacjach na serwerze. Ile średnio dziennie czasu możesz poświęcić na grę: 4-5h Poziom postaci: 37 Poziom siły, oraz kondycji: all na 100% Posiadane auta: brak.
  4. Ja również jeżeli zaakceptują nam tą aplikacje nie dopuszczę do tego aby było odwalanie w tej organizacji. Nie po to tyle sie staraliśmy żeby odwalać w niej. zobaczymy
  5. logo spoko, historia taka o daje neutral ponieważ @Toksyk jest wykonawcą loga a nie ty sam.
  6. Chcemy wiedzieć co poprawić i co ci nie pasuje w tej aplikacji.
  7. zapraszam do ocenienia mojego podania wraz z kumplami siedzielismy nad tym cały dzień PS: Hoover Criminal Gang
  8. kojarzy mi sie to z tym że podwaliłeś troche z lacamora i famili corleone ale malutkie plusy masz ode mnie
  9. Nick: yosai Imię: Dawid Wiek: 15 Identyfikator Discord (np. santex#9244): Nexuuu#9994 Czy posiadasz sprawny mikrofon?: tak Coś o sobie (przynajmniej 3 dłuższe zdania, abyśmy mogli Cię bardziej poznać.) Mam na imie Dawid. Pochodzę z woj. Łódzkiego Jestem miłą osoby kulturalną która ma doświadczenie z gangami. Gram od startu serwera oraz posiadam aktualnie 31 lvl. Nie odkładam swoich obowiązków na bok oraz wykonuje polecenia wyższych ode mnie rang. Moje hobby to granie na komputerze na gre moge przeznaczyć max 5h-10h dziennie. Ile dziennie czasu jesteś w stanie poświęcić na grę?: 5h Doświadczenie w Role-Play?: W skali od 0/10 to 8/10 Dlaczego akurat Ciebie mamy przyjąć?: Mam doświadczenie z gangami np 18th street gang. Dlaczego My?: Jesteście ogarniętą organizacją Poziom: 31 Umiejętności (sprawdzisz pod F2): - Siła: 100 - Kondycja: 100 - Strzelanie: 100
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając to forum akceptujesz Regulamin oraz Polityka prywatności