Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 21.09.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 34 punktów
    Hej! Lecimy z następnym podsumowankiem niczym Popek w dół szczeblów KSW. Wybaczcie za dłuższą ciszę, lecz złapało nas parę niedogodności. Oprócz podsumowań będziemy też kontynuować serię strumyków na żywo. Powoli wracamy do starego tempa :). Your browser does not support the video tag. Proces początków powstawania stacji paliwowych mogliście obejrzeć na live z kodowania ;). Filmik przedstawia efekt finalny. Stacje paliwowe to jeden z oskryptowanych biznesów. Gracz może podjąć się prowadzenia jej. Musi dbać o zasoby paliwa i prowadzić sprzedaż na kasie. Po natankowaniu pojazdu udajemy się do środka interioru by wręczyć pracownikowi zapłatę za paliwo. Ale co jeśli tego nie zrobię? Pojazd po prostu nie zostanie zatankowany, nie ma tak dobrze ;). Jeśli chodzi o stacje, skupiliśmy się na realizmie. Stare tankowanie na spację ułatwiało ucieczkom przed SAPD i było bardzo uproszczone, takie jak na tzw. pseudolach :D. Mamy nadzieję, że pomysł wam się podoba. Na poprzedniej edycji Paradise niektóre akcje administracyjne były trudne do zrealizowania lub wymagały interwencji zarządu. Nasz deweloper @Rivendell podjął się realizacji internetowego panelu administracyjnego Paradise. Co nam to daje? * Szczegółowy wgląd w aktywność graczy w pracach, biznesach czy frakcjach - będziemy wiedzieć gdzie coś się psuje * Przegląd kont i postaci graczy, modyfikacja kar i innych problemów w parę klików * Przegląd pojazdów, zmiana ich danych i szczegółowe informacje o nich * Karanie graczy online bez potrzeby bycia na serwerze * Logi każdej aktywności na serwerze * ...ściśle tajne... W skrócie: administracja będzie mniej zamulająca i wasz okres oczekiwania na rozpatrywanie spraw ulegnie skróceniu. Oczywiście, każdy członek administracji będzie miał swoje wyznaczone uprawnienia do akcji w zależności od rangi. Jak będą wyglądać prace dorywcze na naszym serwerze? Prace będą wydzielone wedle klas postaci (Biznesman, Stróż prawa, Przestępca). Znajdziemy również prace, które będą dostępne na start dla wszystkich klas wspólnie. Do rzeczy. Gdzie popracujemy? Nie zdradzimy wam nowych prac, jednak z chęcią podzielimy się informacją jakie znane wam prace znajdziemy na serwerze. * składanie pojazdów * górnik * drwal * mycie okien * lodziarz * autobusy (!!!) * kosmonauta * myśliwy Większość z nich przejdzie większe lub mniejsze renowacje. Ulepszenia z prac dorywczych będą skasowane. Praca dorywcza to najmniej opłacalna forma zarobku na serwerze - tak jak sama nazwa mówi, jest tylko dorywcza. Zachęcamy do śledzenia podsumowań, bo lada chwila zaczną pojawiać się filmiki z nowych prac ;). Paradise RPG wystartuje 1 grudnia 2018 roku o nieokreślonej godzinie. Planujemy zrealizowanie obowiązkowych zasobów w tym miesiącu. Potem będziemy starać się zapewnić jak najwięcej fajnych skryptów na start, jeśli nam to się nie uda to będzie uzupełniać je w trakcie działania serwera. Rekrutacja na biznesy została otwarta. Zachęcamy wszystkich z żyłką do ich prowadzenia na popis swojej kreatywności. Szczegóły w dziale: https://paradise-rpg.pl/forum/127-biznesy/ Zachęcamy do wyrażenia swojej opinii w ankiecie na górze tematu. Jako iż poznaliście datę naszego startu widzicie, że czas goni. Postaramy się pokazywać wam postępy prac bardziej regularnie, bo ostatni miesiąc był dla nas dość przewrotny. Miłego wieczoru i do nauki smyki
  2. 21 punktów
    czy interesowały by was streamy ze skryptowania serwera?
  3. 20 punktów
    Household - jest to warsztat, który założył ojciec dwóch braci, Fernando w połowie 1985r. Początki nie były łatwe, Hiszpan zmagał się z problemami, ponieważ warsztat nie był zbyt popularny, przez co zarobki były niewielkie. Gdy Sergio - jeden z braci, ukończył osiemnaście lat, postanowił, że pomoże ojcu, wciągając w to Luisa, młodszego brata, rozpoczęli więc generalny remont warsztatu, w połowie modernizacji, z powodu choroby zmarł ich ojciec, wtedy starszy z braci, mając niespełna dziewiętnaście lat, został praktycznie sam z tym wszystkim. Postanowił więc zwerbować na swojego wspólnika swojego młodszego brata, który był o rok młodszy. Od tamtego momentu warsztat zaczął się subiektywnie rozwijać, a dwójka młodych braci, zaczęła powoli zbijać na nim grube kokosy Cena będzie adekwatna do celów zarobkowych, jednakże w zależności od ilości produktów można spodziewać się wysokiej ceny od standardu. W momencie przetestowania zarobków, testów i innych czynników wstępnie Was o tym jeszcze poinformujemy. Po wspólnej naradzie w zarządzie wraz z @ReD_Devil wpadliśmy na pewien pomysł. Naszym celem jest założenie biznesu, który będzie zajmował się mechaniką samochodową tj. warsztat. W związku z tym wychodzimy do Was z propozycją dot. naszego biznesu w którym naszym założeniem jest postawienie na jakości rozgrywki i świetnego klimatu. Z samego założenia wynika z tego jasno, że warsztat będą prowadzić latynosi którzy odziedziczyli po zmarłym ojcu i chcą kontynuować pasję. Naszym głównym celem jest inwestycja w rozwój warsztatu, pracowników i jak w/w biznes nie jest tworzony w celach zarobkowych lecz w sposób znaczący zapewniający standard umilający rozgrywkę graczom. Dzięki temu jesteśmy konkretni, otwarci dla wszystkich i każdy może znaleźć u nas coś dla siebie. Nasi pracownicy w celu zapewnienia dobrej rozgrywki będą starać się stosować zasady role-play, dzięki którym każdy gracz będzie mógł odgrywać swoją rolę na wysokim poziomie i znajdzie coś dla siebie. Nasz biznes będzie rozwijany pod potrzeby graczy. W tym celu będziemy stale aktualizować nasze asortymenty o nowe zawartości, które będą wzbogacone w przyszłości. Naszym priorytetem jest zapewnienie graczom usprawnienie działalności biznesu, dzięki któremu nie będziecie czekać godzinami na pracowników. W każdej chwili biznes może przejść duże zmiany o których zostaniecie powiadomieni - m.in remont, nowe części czy też kilka innych czynników. Położenie warsztatu: W skład biznesu wchodzą: @Trev | Sergio Martinez - Szef @ReD_Devil | Luis Martinez - Szef @Lisa_ | Olivia Saucedo - Manager @Qbi | Jake Powell - Manager @Rivendell | Mole Kretovsky - Kierownik @Adix. | Dion Corado - Stażysta @WilgotnyRyszard | Oscar Garcia - Stażysta @WolfPiotrK2 | Peter Johanson - Stażysta Na koniec, wisienka na torcie w postaci filmu prezentującego.
  4. 9 punktów
    PETROL TRANSPORT Petrol Transport (Petrol Trans) utworzona 5 lat temu, jest firmą zajmującą się dowożeniem paliw na stacje benzynowe. Prowadzi działalność na dużą część świata, a głównie w USA, z wieloma siedzibami, także w Los Santos. Dysponują ciężarówkami Roadtrain, Tanker i Linerunner, wraz z naczepami na paliwa ciekłe, które kursują głównie w dzień. Kolorem firmy jest szary, a kolorem dodatków, pomarańczowy. W planach jest założenie kilku stacji benzynowych tejże marki. Nasza firma ceni sobie dobrą współpracę z innymi firmami. Nawiązujemy współpracę z każdą stacją w stanie a za jakiś czas możliwe, że będziemy otwierać własne. Nasza firma posiada najlepszą jakość paliwa, produkujemy je 24/7 dni w tyg. starając się przy tym być jak najbardziej ekologiczni. Nasza firma jest bardzo rozbudowana patrząc na to ile posiadamy siedzib. Pracujemy w wielu krajach, a w stanie San Andreas planujemy zrobić jak dotąd największą fabrykę jak i bazę. Mamy wielu doświadczonych i odpowiedzialnych pracowników, którzy jak coś robią to robią to jak najlepiej potrafią, to samo z kierowcami tira, którzy zachowali czyste konto od zaczęcia pracy u nas w firmie. U nas w firmie nie ma słabych zarobków, stażysta dostaję wystarczająco dużo pieniędzy aby opłacić mieszkanie, jedzenie, prąd itp i nawet odłożyć sobie pieniądze na przyjemności dla siebie. Aby dołączyć do naszej ekipy musisz mieć: -Skończone 18 lat. -Brak jakichkolwiek chorób utrudniających pracę. -Prawo jazdy kat. B i C jeżeli kandydujesz na kierowcę tira. -Wykształcenie średnie. -Amerykańskie obywatelstwo. -Lista kar/mandatów jeżeli owe wystąpiły w twoim życiu. -Chęć do pracy. -Kultura do klientów i szacunek do ludzi. +historia Firma Petrol Transport od pięciu lat prowadzi swoją działalność w paru różnych miastach np: Liberty City, Vice City i w paru innych mniejszych miasteczkach. Cały czas staramy się o rozwój naszej firmy w jak największej ilości miejsc na świecie. Teraz przyszedł czas na podbój San Andreas, z głównego dowództwa firmy wysłaliśmy dwóch najlepszych i najbardziej zaufanych ludzi. Są nimi Jethro Semicurt i Paul Parker, tych dwóch biznesmenów po przejściu wielu kursów menadżerstwa i oczywiście z szkoły wyższej postanowiliśmy wysłać do San Andreas aby mogli tam prowadzić naszą firmę. Paul Parker i Jethro Semicurt to dwójka wykwalifikowanych ludzi którzy znają się na rzeczy. Razem z nimi wysłaliśmy jeszcze dwie osoby które pomogą im w rozwinięciu firmy. A teraz najważniejsze, nasza firma będzie zajmować się rozwożeniem paliwa do wszystkich stacji w San Andreas. Kiedy nasz plan wejdzie w życie możecie być pewni, że nigdy nie zabraknie wam paliwa na stacji. Nasi kierowcy posiadają wieloletnie doświadczenie w zawodzie, pokonali wiele setek tysięcy km rozwożąc paliwa w innych krajach. Zero wypadków, zero mandantów i zero spóźnień na dostawy. Śmiem twierdzić, że mamy jednych z najlepszych kierowców tira na świecie. W naszej firmie wszystko odbywa się legalnie, nie ma opcji aby ktoś pracował u nas bez odpowiednich uprawnień lub na czarno. Nasi kierowcy mają zawsze humor, są mili i nie sprawiają utrudnień na drodze. U nas nie ma miejsca na pomyłki czy błędy, każdy się stara aby obywatele mogli tankować najlepsze paliwo w mieście a stacje nie musiały się martwić o to czy zabraknie paliwa czy ceny mocno pójdą w górę. Gwarantuje, że nasi pracownicy będą spisywać się jak najlepiej się da i będą robić wszystko co w ich mocy aby jeździło wam się lepiej i oczywiście taniej! 'Pozdrawiam Prezes działalności Petrol Transport ... . Industrial Boulevard Szef - Utility. (Jethro Semicurt) Zastępca (2) - @PS_(Paul Parker) Kierownik (3) - @Kacperskyy (X Y) Pracownik - @pavlo13(X Y) Stażysta - @thekanioza (Andrew Marshall) +REKRUTACJA: Wzór: -------------------------IC------------------------- Imię i Nazwisko: Data urodzenia: Miejsce zamieszkania ( Proszę wybrać: Los Santos/San Fierro/Las Venturas/brak miejsca zamieszkania ) : Narodowość: Czy posiadasz jakąś dysortografię itp?: Czy znasz więcej języków niż język narodowy?: Proszę wypisać jakie posiada pan prawo jazdy ( Prawo jazdy kat. B jest obowiązkowe, jeżeli nie posiadasz innych gdy zostaniesz przyjęty opłacimy ci prawo jazdy kat. C które jest potrzebne do wykonywania zawodu ) : Czy miałeś kiedyś styczność z tirami?: -------------------------OOC------------------------- Nick: Imię: Wiek: Poziom RP: Czy uważasz, że odgrywanie RP w tym biznesie jest ważne?: Coś o sobie: (Jeśli to przeczytałeś, w sprawie rekrutacji napisz mi na PW, a wiadomość nazwij 'I want to join you') Hej, cześć! Z tej strony Utility.. Nad biznesem myślałem już sporo i to dosyć dawno. Według mnie, ten pomysł jest Oryginalny, jednak nie wiem czy go przyjmą, gdyż mają ręce pełne roboty :/. Apelację będę starał się aktualizować, jeśli tylko przyjdzie mi coś do głowy. W sprawie rekrutacji (jeśli przyjmą) Można pisać do mnie na PW :D. To tyle z mojej strony, hej. +Funkcjonowanie. Na stacjach paliw mógłby zostać wprowadzony system zużywania się paliw (np. na jednej stacji będzie x litrów, na drugiej y litrów), przez co trzeba będzie świeżo wyprodukowane paliwo z rafinerii przetransportować właśnie na stację. Jeśli będzie trzeba, napisze oddzielny post w propozycjach na ten temat. DISCORD (dla każdego): https://discord.gg/XmDgTGv SPECJALNE PODZIĘKOWANIA: - @CooqieEZ Świetna grafika! Dużo lepsza od poprzednich. - @PS_ Notka IC, Opis, Rekrutacja, Discord, ogólny wkład w biznes! - Wszyscy komentujący - Dziękuję wszystkim za zostwienie komentarza!
  5. 7 punktów
    Do twórców biznesów: przypominam, że rozgrywka toczy się po całym San Andreas a nie samym Los Santos
  6. 5 punktów
    OH TREVOR zawsze wiedzialem, ze w zyciu Twoim sukces to będzie Twoje drugie imie ;* ;* ;*
  7. 5 punktów
    Witajcie, wiele z Was chcąc założyć swój biznes nie wie jak się do tego zabrać, w tym temacie postaramy przybliżyć na czym polega prowadzenie takiego biznesu, jakie wymagania należy spełnić, oraz inne przydatne informacje. Jakie warunki trzeba spełnić aby założyć swój własny biznes? Twoja postać musi posiadać klasę biznesmena. Powinieneś mieć podstawową wiedzę na temat prowadzenia biznesu. Przygotuj ogólny plan biznesu, coś ciekawego co zainteresuje administrację oraz graczy, administracja jest otwarta na wszelkie propozycje, ciekawy pomysł ma większe szanse powodzenia. Wstępne typy biznesów są określone w tym temacie - https://paradise-rpg.pl/topic/2338-04-podsumowanie-prac/ - ale jeśli masz pomysł i jesteś pewny siebie możesz pisać. Ogólne informacje na temat biznesów. Obecnie dopuszczalne typy biznesów to salony pojazdów, stacje paliwowe, warsztaty pojazdów, kluby nocne, sklepy, korporacje taksówkarskie, firmy logistyczne, złomowiska. Administracja jest otwarta na nowe propozycje typów biznesów. Administracja przyznaje dotację na biznes o ile pomysł na biznes jest interesujący, jednak dotacja nie jest przyznawana każdemu biznesowi. Jako że chcemy aby biznesy funkcjonowały już na samym starcie serwera, administracja będzie przyznawać dotacje. W przypadku braku powodzenia w prowadzeniu biznesu, lub lider nie wykazuje się aktywnością biznes zostanie usunięty. Wszelkie początkowe biznesy otrzymują interiory z ograniczoną liczbą obiektów, każda rozbudowa jest możliwa poprzez środki z zarobionego biznesu gdzie cenę ustala administracja, każdy nowy interior lub rozbudowa musi zostać zatwierdzona przez administrację. Większą szansę na przyjęcie mają biznesy na które jest obecnie zapotrzebowanie. Przekonanie nas, że nie porzucicie biznesu po założeniu i będziecie dbali o to, żeby umożliwiał reszcie serwera dokładnie to co zakładaliście w aplikacji.
  8. 5 punktów
    Najbliższe podsumowanie prac pojawi się dnia 09.10 (wtorek) o 20:00
  9. 4 punkty
    Nick: TorixCzego dotyczy propozycja?: SerwerOpis propozycji: Witam. Wiem, że dla was jestem pewnie kolejnym nonamem, który przylazł tutaj kilka dni temu, jednak rozwój projektu czynnie obserwuję od grudnia zeszłego roku, zanim jeszcze podwójnie została zmieniona jego koncepcja, jednak dopiero kilka dni temu, stwierdziłem, że warto się w to bardziej zaangażować, bo może z tego wyjść coś fajnego. Niektórzy z was mogą mnie kojarzyć z wakacyjnej edycji Paradise w zeszłym roku, ale na nie wiadomo jaką rozpoznawalność nie liczę, bo byłem nisko postawionym funkcjonariuszem SAPD i taryfiarzem po godzinach ;). Dobrze przejdźmy do sedna, postanowiłem napisać apelację o frakcję, wiem, że brzmi to poważnie, a ten wstęp tak nie wygląda, ale dajcie mi szansę i przeczytajcie to do końca, bo zajęło mi to sporo czasu. Pomysł uważam za bardzo dobry i jest on poparty nie tylko zbitką moich wymysłów i zobowiązań, a też doświadczeniem, dlatego wiem, że będę w stanie poprowadzić taką frakcję dobrze. Jeśli jednak widzicie w tym coś, co według was nie wypali lub coś, co byście do tego dodali, to piszcie w tym wątku, ja sam nie zamykam się na poprawki i zmiany, dlatego liczę na feedback. SATD to frakcja, która miałaby zajmować się transportem osób, ale nie ograniczałaby się tylko do taksówek, które bardzo dobrze znamy z wielu innych serwerów, a wprowadzałaby powiew świeżości, rozszerzając go o transport intermodalny, który łączyłby transport lotniczy i lądowy, nie tylko dla klienta VIP, ale też dla zwykłego pasażera. Mimo pozorów zwiększałoby to wydajność, szczególnie w godzinach szczytu. Poza innowacyjnym transportem intermodalnym, proponowalibyśmy też jednostki konwencjonalne, które jednak różniłby się czymś od zwykłej taksówki, bo zapewniałby jeszcze szybszy transport niż połączenie helikoptera z samochodem, otóż nie dotyczyłyby ich ograniczenia prędkości, byłyby to swojego rodzaju jednostki szybkiego reagowania, które miałby sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, za odpowiednio wyższą cenę oczywiście. Frakcja będzie też przygotowana na specjalne oczekiwania naszych klientów. Chcesz przejechać się limuzyną? Nie ma problemu. Chcesz przelecieć się ekskluzywnym samolotem dookoła San Andreas? Dlaczego nie? Klienci VIP mogliby też skorzystać z rejsu prestiżowym jachtem, za którego starami stałby przeszkolony kapitan. Poza umiejętnością prowadzenia pojazdów członkowie frakcji byliby też odpowiednio przeszkoleni pod kątem RP, które miałoby miejsce dookoła tego całego przewozu. Jeśli frakcja doszłaby do skutku, jej rozwój kierowalibyśmy też w stronę transportu publicznego, ale na razie nie mam pomysłu jak go zorganizować, aby był on odpowiednio wydajny i nie zabierał tylko niepotrzebnie pracowników. To by było na tyle słowami wstępu, teraz przejdźmy do konkretów. Zaczniemy od nudnych, ładnie wypunktowanych kwestii, które dadzą nam ogląd na to, jak szeroki zakres działań będzie mogła podejmować frakcja. Stanowiska wewnątrz frakcji wyglądałyby w następujący sposób: Szef Zastępca Szefa Kierownik Manager Młodszy Manager Starszy Szofer Szofer Młodszy Szofer Przewoźnik Specjalny Starszy Przewoźnik Przewoźnik Stażysta Od pełnoprawnego pracownika frakcji wymagałoby się: • Bardzo dobrej znajomości topografii, • Bardzo dobrych umiejętności prowadzenia pojazdów w grze, • Wysokiej kultury osobistej, • Panowania nad emocjami w trudnych sytuacjach, • Umiejętności radzenia sobie z uporczywymi graczami, • Umiejętności precyzyjnego przekazywania informacji i pracy w grupie, • Podporządkowania się poleceniom wyższych stanowisk, • Przestrzegania ogólnie przyjętych we frakcji i na serwerze zasad. W ramach akademii pracownik byłby szkolony pod kątem: • Znajomości topografii, • Systemu przekazywania informacji wewnątrz frakcji, • Prowadzenia pojazdów samochodowych i lotniczych, • RP koniecznego do należytego wykonywania służby, • Znajomości zasad panujących we frakcji i zasad przewodu graczy. Już na początku funkcjonowania frakcji bylibyśmy w stanie przeszkolić pełnoprawnego pracownika pod kątem: • Transportu VIP-ów, • Transportu wodnego, • Przewodu jednostkami szybkiego reagowania, • Zarządzania jednostkami w terenie (dyspozytorni). Teraz przejdziemy do rzeczy, które już teraz trzeba sprecyzować. System awansów nie będzie promował faworyzacji, dlatego zasady będą jasno określone, ale jedno wiem już na starcie, nie będzie to kolejny system awansów bazujący na wyrabianiu norm i olewaniu wszystkiego, co się dzieje we frakcji po nabiciu odpowiedniej ilości godzin. Pracownicy zaangażowani we frakcję oraz tacy, którzy będą się wykazywać wysoką aktywnością lub kompetencjami będą nagradzane awansami. Dlaczego nie mogę teraz po prostu rzucić jasnych warunków awansów? Ponieważ jeszcze tego nie wymyśliłem, mam w głowie zamysł jak to ma działać, ale szczegółowe rozplanowanie tego wymagałoby kilku godzin obliczeń i spekulacji, a jeśli ma to pójść na marne wolę się wstrzymać. Nie jest to moje ulubione zajęcie, lecz jeśli mój pomysł frakcji zostanie zaakceptowany, do startu serwera będę zobowiązany, przygotować wszystko najlepiej jak potrafię. Co do samych stanowisk, wiem, że ich nazwy przypominają te znane z innego dużego serwera, ale nie potrafię wymyślić nic innego. Nie wykluczam, że jeszcze się zmienią, ale nie jest to pewne. Skoro system awansów już omówiłem, przejdźmy dalej, akademia dzieliłaby się na dwa semestry (każdy po 3 dni), w pierwszym stażysta byłby wprowadzamy w podstawowe zasady panujące wewnątrz frakcji, po czym zostałby rzucony na głęboką wodę i musiałby sam odnaleźć się w tym, jak wszystko wygląda w praktyce, dostałby taksówkę, którą mógłby już na tym etapie przewozić klientów, a jego ewentualne pomyłki nie wypływałyby znacząco na funkcjonowanie frakcji. Po pierwszym semestrze musiałby przejść egzamin teoretyczno-praktyczny, który składałby się z RP taksówki, znajomości topografii, działania frakcji oraz regulaminu. Na egzamin mieliby 7 dni, w których byłaby możliwość przystąpienie do niego maksymalnie 2 razy, dwukrotne oblanie wiązałoby się z wydaleniem. Po ukończeniu egzaminu przez wszystkich stażystów, rozpoczynałby się drugi semestr. W tym za to mogliby już korzystać z transportu lotniczego (helikopterów). Po zakończeniu semestru mieliby kolejne 7 dni na przystąpienie do egzaminu kończącego akademie, na który składałby się egzamin praktyczny, trwałby on 1,5 godziny (po 45 minut na transport lądowy i lotniczy), w trakcie, których egzaminator obserwowałby pracę pracownika i odejmował punkty za jego błędy. Taka forma akademii pozwoliłaby odpowiednio przeszkolić członka frakcji, przy okazji nie narażając jej na negatywne skutki działań niekompetentnych członków, którzy zostaliby odsiani w pierwszym semestrze. Dalej mamy szkolenia dodatkowe, każdy z nich kończy się egzaminem, będą jakieś możliwości ponownego przystąpienia, ale jeszcze nie jestem w stanie dokładnie przedstawić, jakby one wyglądały. Omówmy je po kolei: Transport VIP-ów to wiadomo, o co chodzi, otrzymujemy specjalne wezwanie, w którym klient życzy sobie limuzyny lub samolotu i oczekuje wysokiego poziomu RP, a pracownik ma sprostać jego oczekiwaniom. Kolejny jest transport wodny, to jest rozszerzenie transportu VIP-ów, które dawałoby możliwość stanięcia za sterem jachtu. Opcja dla bardziej zaawansowanych wiąże się też z większymi wymaganiami co do poziomu RP, jaki miałby reprezentować pracownik. Jednostki szybkiego reagowania to taksówki, których KRD w zakresie ograniczeń prędkości nie dotyczy. Czego oczekujemy? Zdanego toru i egzaminu przypominającego ten, który pracownik miał po ukończeniu drugiego semestru akademii. Dyspozytornia to mimo pozorów najtrudniejsze zajęcie we frakcji, ponieważ dyspozytor musi ogarniać wszystkie jednostki w systemie intermodalnym i wydawać im polecenia. Jak już jesteśmy przy dyspozytorni to omówmy jak działałaby organizacja transportu intermodalnego. Każde miasto zostałoby podzielone na regiony, w których centrum znajdowałby się helipad, po otrzymaniu zlecenie taksówka przypisana do danego miasta udawałaby się na miejsce po klienta i jeśli ten zdecydowałby się na podróż do innego miasta zawoziłaby go do najbliższego helipada, dyspozytor musiałby być poinformowany o konieczności wysłania helikoptera do danego helipada przy odbiorze zlecenia lub klienta w zależności od ilości jednostek powietrznych w terenie, po przybyciu klienta pod helipad od razu wsiadałby on do helikoptera, który już by tam czekał i od razu leciał z nim na najbliższy od jego celu helipada, gdzie czekałaby taksówka, która byłaby przypisana do tego miasta i zawiozłaby go w wyznaczone miejsce. Do każdego miasta byłby przypisane tereny dookoła, aby zlecenie z każdego miejsca mogło być obsłużone. Do transportu osób spoza miasta służyłyby helipady w każdym bardziej popularnym miejscu na napie. Rola zarządu jest też kwestią, którą warto poruszyć. Na początku na pewno nie ma wątpliwości, że zarząd sporo czasu musi włożyć, żeby frakcję rozruszać, ale co potem? Potem może się zająć rozbudowywaniem jej i kontrolowaniem rotacji członków frakcji, aby nie było ich za dużo, ani za mało, zachęcanie do aktywności i motywowanie do należytego wykonywania obowiązków jako członek frakcji też leży w kompetencjach zarządu, a co najważniejsze rozważne awansowanie członków frakcji i wyznaczanie ich kompetencji jako szkoleniowców, egzaminatorów, itd. aby nie odbiło się to na jakości działania frakcji. Na koniec już przedstawię wszystko, co byłoby potrzebne do funkcjonowania frakcji, pominę rzeczy oczywiste takie jak pojazdy, baza, czy subforum. Po pierwsze, możliwość zamawiania transportu od razu zaznaczając na mapie punkt docelowy, (fajnie by było, jakby GPS wyświetlał się kierowcy, a ten mając odpowiednie kompetencje, mógłby przekazać informacje kolejnemu, gdzie ma polecieć i gdzie dokładnie klienta odstawić, jeśli byłoby to możliwe, GPS mógłby pokazywać się każdemu kierowcy do momentu dotarcia na miejsce). Oczywistym byłoby też zrobienie panelu ze zleceniami, w którym byłaby możliwość jego przyjęcia lub odrzucenia. Trzecia kwestia to komunikator konieczny do kontaktu między członkami frakcji, ale jest to raczej coś oczywistego, więc rozwijać się nie będę. Warto tylko dodać, że discord raczej nie wchodzi w grę, bo dyspozytor musi kontaktować się z każdym, a nie tylko z osobami na kanale. Kolejną rzeczą jest panel dyspozytora, który mógłby widzieć jednostki na mapie, kto znajduje się w pojeździe i czy obecnie trwa kurs. Na pewno ułatwiłoby to znacznie pracę dyspozytora. Następną kwestią jest pobieranie opłat, taksometr raczej tutaj nie wypali, więc może podczas wysyłania zlecenia liczyłaby się kwota według „taksometru” po linii prostej między dwoma punktami i byłby sprawdzany stan konta klienta, jeśli byłby odpowiednio wysoki, klient miałby możliwość wysłania wezwania, a kwota byłaby zapisywana i w razie odrzucenia wezwania byłaby zwracana klientowi. Ostatnią rzeczą są helipady o których wspomniałem wcześniej, tutaj jest lista wszystkich, jakie byłyby potrzebne. Lista potrzebnych helipadów: • Los Santos, Commerce, • Los Santos, Rodeo, • Los Santos, East Los Santos, • Los Santos, Ocean Docks, • San Fierro, Esplanade East, • San Fierro, Doherty, • San Fierro, Santa Flora, • Las Venturas, Blackfield, • Las Venturas, Redsands West, • Las Venturas, Pilgrim, • Las Venturas, Rockshore West, • Bayside, • Las Payasdas, • Fort Carson, • Palomino Creek, • Blueberry, • Dillimore, • Fallen Tree, • Angel Pine. Te trzy też byłyby przydatne, ale bez nich mogłoby to funkcjonować: • El Quevradis, • Las Barrancas, • Montgomery. Ja od siebie mogę zagwarantować pełne zaangażowanie we frakcję, rozwijanie jej w należyty sposób, zbudowanie opisanych wyżej struktur, zaawansowanej akademii (z materiałami szkoleniowymi, być może nie tylko tekstowymi) oraz zrozumiałego i uczciwego systemu awansu i regulaminu frakcji. Mam nadzieję, że wystarczająco dokładnie opisałem działanie frakcji, przy okazji nie zagłębiając się w oczywistości, mam też nadzieję, że odpowiednio przekazałem co w niej takiego ciekawego i innowacyjnego, jak by ona działała (oczywiście z grubsza, bo wszystkiego nie da się tak opisać) oraz co jest konieczne, aby mogła ona działać. Jeśli administracja stwierdzi, że pomysł jest do du*y, to proszę o taką szczerą opinię, jeśli stwierdzi, że coś jest tutaj nie tak, proszę o taką opinię i w miarę możliwości wskazanie co, może będziemy w stanie wspólnymi siłami to naprawić, a jeśli jest dobry, to mam nadzieję, że zostanie przyjęty. Wszystkim, którzy tutaj dotrwali gratuluję i dziękuję za poświęcony czas, a przy okazji zapraszam do pozostawienia swojej opinii w tym wątku.
  10. 4 punkty
    Jeśli ktoś zwleka z podaniem na biznes to nie ma za czym czekać. Rekrutacja zostanie zamknięta pod koniec października
  11. 4 punkty
    Kozak. Gdyby nie fakt że pokieruje się inna drogą naParadise to chętnie bym tam pracował. Brawo za pomysł i powodzenia.
  12. 4 punkty
    To w środę coś pykniemy
  13. 4 punkty
    § 1. Użytkownicy. 1.1. Tworząc konto, gracz zgadza się z zawartymi punktami w owym regulaminie. 1.2. Użytkownikowi przysługuje prawo do posiadania jednego konta na serwerze. 1.3. Nazwa konta użytkownika powinna być zgodna z zasadami ogólnoprzyjętymi zasadami etyki oraz nie zawierać wulgaryzmów. 1.2. Użytkownik ma obowiązek zachować pełną kulturę osobistą podczas nawiązania konwersacji z resztą społeczności serwera. 1.3. Wszelkie konta użytkowników są własnością projektu "paradise-rpg.pl" 1.4. Użytkownikowi, który łamie regulamin serwera, administracja ma prawo nałożyć permanentną, bądź czasową blokadę konta. 1.5. Niezapoznanie się z zawartością regulaminu nie zwalnia użytkowników z jego przestrzegania 1.6. Podczas interakcji z służbami mundurowymi, administracją podczas interwencji kategorycznie zabrania się opuszczania serwera do czasu zakończenia czynności. 1.7 Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia podania do administracji serwera w wyznaczonym okresie przez zarząd serwera. § 2. Administracja serwisu. 2.1. Członka Administracji obowiązuje regulamin użytkownika. 2.2. Członek Administracji ma prawo odrzucić apelację użytkownika bez podania powodu, jeśli sytuacja tego wymaga. 2.3. Administrator podczas uczestniczenia w rozgrywce, bez służby administracyjnej, nie ma obowiązku odpowiadania na zgłoszenia graczy. 2.4. Członek Administracji nigdy nie pyta o prywatne dane użytkownika, owe zachowanie należy zgłosić do zarządu serwera. 2.5. Rozpoczynając konwersację z Administratorem, obowiązkiem gracza jest zachowanie kultury osobistej. 2.6. Administrator, jak każdy członek społeczności, ma pełne prawo do uczestniczenia w rozgrywce. § 3. Frakcje serwerowe, oraz interakcje z graczami. 3.1. Frakcje mają obowiązek prezentować swojego lidera pod każdym względem. 3.2. Każda frakcja ma obowiązek dostosować się do nałożonych przez Administracje zasad rozgrywki. 3.3. Lider frakcji nie ma prawa wyrzucić pracownika, bez podania powodu. 3.4. Frakcje przyjmują zangielszczoną formę, dlatego też odgrywanie scen Role Play odbywać się ma na zasadzie Amerykańskich służb mundurowych. 3.5. Członek frakcji podczas interakcji z użytkownikiem o znikomej wiedzy RolePlay powinien zachować dystans oraz wyrozumiałość względem niego i nakierować go na dobrą ścieżkę gry, ukazując podstawę i zasady funkcjonowania gry RolePlay. 3.6 Lider frakcji jest jej wizytówką, dlatego też jego zachowanie powinno być przykładem dla innych graczy. § 4. Apelacje oraz kary administracyjne. 4.1. Każdy gracz ma prawo starać się o odwołanie od kary. 4.2. Użytkownik, którego apelacja została odrzucona, ma prawo do złożenia kolejnej apelacji po upływie domyślnie jednego tygodnia. 4.3. Podczas napisania apelacji, gracz powinien cierpliwie oczekiwać na jej rozpatrzenie, a wszelkie informowanie administracji po przez /pm /report bądź inne sposoby, upoważniają członka administracji do automatycznej odrzucenia jej. 4.4. Kara nadana użytkownikowi powinna zawierać konkretny powód, w innym wypadku, gracz ma prawo do złożenia apelacji bez względu na jej zawartość, czas. § 5. Zasadny ogólne. 5.1. Gracz wykorzystujący błędy zostanie zbanowany. 5.2. Podszywanie się pod administrację serwera lub próba oszukania użytkownika wiąże się z blokadą konta. 5.3. Ukrywanie błędu znacząco wpływającego na rozgrywkę wiąże się z blokadą konta użytkownika. 5.4. Zakazuje się handlowania dobrami serwerowymi, majątkiem oraz kontami. 5.5. Podczas zakupu konta premium bądź innych dóbr oferowanych przez serwis, gracz powinien się liczyć z ich utratą na czas otrzymania blokady konta. 5.6. Korzystanie z wszelakich wspomagaczy, modyfikacji, skryptów, programów ingerujących w rozgrywkę jest zakazane. 5.7. Nadużywanie wyrazów, cyfr bądź innych znaków, celowe przedłużanie wiadomości w celu spamu jest zakazane. 5.8. Wielokrotne wysyłanie tej samej lub podobnej wiadomości w bardzo krótkich odstępach czasowych (flood) jest zakazane. 5.9. Udostępnianie innych adresów IP na serwerach należących do paradise-rpg.pl jest zakazane. 5.10. Wszczynanie rozmów o tematyce erotycznej, religijnej bądź związanymi z treściami zawierającymi wszelkiego rodzaju rasizm będzie surowo karane. 5.11. Na serwerze panuje całkowity zakaz jakiejkolwiek dyskryminacji. Regulamin jest własnością projektu Paradise. Zabrania się kopiowania.
  14. 3 punkty
    Witamy w siódmym podsumowaniu. W tym tygodniu pracowaliśmy nad rozplanowaniem przyszłych większych systemów i zaprojektowaliśmy jeden z istotniejszych skryptów - Dashboard. Dashboard to po prostu główny panel gracza. Z całego interfejsu serwera zainteresuje on nas najbardziej, bo podsumowuje wszystkie nasze statystyki i udostępnia przydatne opcje. W porównaniu do poprzedniej edycji serwera, teraz rozbudowaliśmy go o wiele elementów, które uprzyjemnią rozgrywkę. Panel został podzielony na następujące zakładki: Strona główna, Statystyki, Umiejętności, Pojazdy, Znajomi, Osiągnięcia, Sklep, Kary, Logi, Ustawienia. Opiszemy wam te najbardziej unikalne zakładki. Codziennie w dashboardzie znajdziemy dobrane indywidualnie zadanie do wykonania. Jego cel może być bardzo różny. Zadania będą powiązane z czynnościami, które wykonujemy w pracach dorywczych, frakcjach, pojazdach itd. Nie wszystkie możemy dać radę wykonać, wszystko zależy od ścieżki jaką wybraliśmy. Zadania będą wynagradzane w formie punktów doświadczenia czy też gotówki. Specjalne zadania mogą nawet być wynagrodzone punktami premium. Słynny dzwoneczek zawita również na nasz serwer! Powiadomienia skutecznie poinformują nas o ważnych ogłoszeniach od administracji czy też zdarzeniach powiązanych z naszym kontem. Ktoś nieznajomy próbował się logować na twoje konto? Sprzedałeś pojazd na giełdzie? Ktoś przelał tobie pieniądze? Po wszystkim pozostanie ślad, nie trzeba będzie rozmyślać czy coś się zdarzyło w czasie naszej nieobecności na naszym serwerze. System będzie działał na identycznej zasadzie jak na naszym forum. Lubisz nawiązywać nowe kontakty w grze? Zapisz osoby, które darzysz sympatią do specjalnej zakładki w Dashboardzie. Dowiesz się czy są dostępni oraz kiedy ostatnio byli w grze. Znajomi będą oznaczeni specjalnym kolorem na mapie. Dodatkowo, otrzymasz powiadomienie gdy ktoś z twoich znajomych wejdzie do gry. Na naszym serwerze nie znajdziecie przechowalni pojazdów. Całkowicie zmieniamy system spawnowania naszych maszyn. W dashboardzie otrzymujemy możliwość parkowania oraz spawnowania / chowania pojazdów. Pojazd zapisuje swoją pozycje spawnu po zaparkowaniu go, możemy to robić w dowolnych miejscach gdzie ta opcja nie jest zablokowana. Auta możemy spawnować gdy tylko najdzie nas ochota, ale wprowadzimy pewne limity by nie utrudniać gry np. frakcjom. System ten będzie pozbawiony bugów, nie spotkamy się z sytuacją chociażby dwóch pojazdów zaparkowanych w tym samym miejscu. Uważamy takie rozwiązanie za bardziej wygodne i umożliwia rozwój innych aspektów na serwerze, np. biznesów taskówkarskich. Od teraz istotne informacje związane z naszym kontem będziemy mieli pod ręką. Odwołania od kar będą ułatwione przez szczegółowe informacje o tym jak została nadana. Aktywność konta będzie śledzona przez nasze skrypty, a następnie zapisana pod zakładką Logi. Jeśli rodzeństwo zrobiło ci pranka, szybko zorientujesz co nabroili ;). To wszystko co mamy teraz do przedstawienia. Zachęcamy do wyrażenia opinii nt. tego co wprowadzamy. Jeśli coś się wam nie podoba, zachęcamy do wypowiedzenia się - przedyskutujemy najlepsze rozwiązanie. Informujemy, że zmieniamy Podsumowanie Tygodnia na Podsumowanie Prac. Informacje o postępach z serwerem będą pojawiać się od teraz bardziej nieregularnie ze względu na duże poprawki, które mamy do zrealizowania (przykład: https://i.gyazo.com/a969c8623102d5a5fbc7df57043e23ca.png). Pozostawiając przy aktualnych podsumowaniach w pewnym momencie i tak byśmy musieli zrobić bardzo długą przerwę by dopracować przedstawiane przez nas rzeczy. W zamian na pewno pokażemy o wiele więcej interesujących skryptów, bo wiemy, że tylko fajna grafika od nas już nie robi na was aż tak dużego wrażenia. Obiecaliśmy naszą pełną transparentność i przy tym zostajemy; nie zamierzamy przedstawiać wam skryptów, które nigdy nie ujrzą światła dziennego. O nowych newsach będziemy informować parę dni przed na naszych mediach społecznościowych. Do zobaczenia wkrótce :)!
  15. 3 punkty
  16. 3 punkty
    Aplikacja mistrzostwo. Nic tylko życzyć powodzenia!
  17. 3 punkty
    Życzę Ci powodzenia i mam nadzieję, że godnie poprowadzisz biznes jeżeli zostanie zaakceptowany.
  18. 3 punkty
    Grafika mogła być lepsza ale trzymam kciuki
  19. 3 punkty
  20. 3 punkty
  21. 3 punkty
  22. 3 punkty
    Fajowy pomysł! Na TAK! (i tak wiem, że ten biznesik będzie bo mod go prowadzi xddd)
  23. 3 punkty
    Nick: albercikCzego dotyczy propozycja?: SerwerOpis propozycji: Dodanie e papierosow np i just 2 itp to by urozmaiciło nam gre mozna by bylo robic pojedynki na chmure i robic dymy.
  24. 3 punkty
    https://www.strawpoll.me/16548476 Zachęcam do wypełnienia ankiety
  25. 2 punkty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając to forum akceptujesz Regulamin oraz Polityka prywatności