Skocz do zawartości
Brzysiek

Criminal Update - część II - organizacje przestępcze

Rekomendowane odpowiedzi



criminal_update.png

 

Witajcie
Prezentujemy wam dzisiaj kolejną część aktualizacji, która porusza temat przestępczości.
Tym razem przedstawiamy rzeczy, na które każdy gangster czekał.
Wraz z tą aktualizacją czujemy, że rozgrywka na serwerze coraz bardziej ze sobą się zespaja.

 

 

panel_organizacji.png

1. Organizacje przestępcze
Organizacje przestępcze to zorganizowane grupy rekrutowane przez Administrację.
Ich zadaniem jest skuteczna działalność przestępcza na terenie San Andreas.


Liderzy organizacji mają do dyspozycji panel zarządzania.
Każda organizacja ma swój własny wewnętrzny Poziom i Punkty Doświadczenia.
Dodatkowym wskaźnikiem rozwoju jest Respekt, który jest dodawany lub odejmowany w zależności od sukcesywności naszych akcji.
Wraz z rozwojem organizacji i wzrostem poziomu, możemy odblokować nowy asortyment, akcje czy zgromadzić więcej członków.

Asortyment to miejsce w którym organizacja gromadzi zakupione przedmioty ze Sklepu.
Z asortymentu mogą korzystać osoby wskazane przez lidera i wyciągać z niego dowolne przedmioty.
W Sklepie zamówimy niedostępną broń czy rzeczy do produkcji narkotyków.
Organizacja może obracać bronią czy narkotykami w dowolny sposób i kontrolować rynek.

Pieniądze, które zyska organizacja są gromadzone na jej Saldzie
Lider organizacji projektuje hierarchię rang i ustala na nie wypłaty, jednym przyciskiem wypłaca pieniądze całej organizacji.
Będziemy oceniać działalność organizacji głównie po jej aktywności a nie po saldzie.
Pieniądze muszą być zarządzane w sposób sprawiedliwy dla członków, w przypadku skarg
będziemy kasować organizacje.

Organizacje mogą rozpoczynać specjalne Akcje.
Są to większe wydarzenia, gdzie organizacja musi zebrać się w grupę by wykonać jakiś cel.
Będziemy kontynuować ten temat później...

 


 

tereny.png

2. Tereny gangowe
We wschodnich dzielnicach Los Santos pojawiły się wyznaczone strefy.
Na mapie F11 i radarze prostokąty o kolorze gangu wyznaczają ich terytoria.
Na każdej strefie znajdziemy ikonkę spray'u (63.png).
Członkowie gangów w tym miejscu mogą zamalować ścianę swoim logiem dzięki czemu przejmują strefę.
Ten proces trochę trwa. W międzyczasie atakowany gang może wrócić i zlikwidować konkurencję.
Tereny dają cogodzinny dochód w postaci pieniędzy i EXP dla organizacji.

Filmik przedstawiający proces przejmowania:

 
 
 
 
 

narkotyki2.png

3. Narkotyki
Aktualnie narkotyki na serwerze nie dawały nic oprócz efektów na ekranie - czas to zmienić.
Narkotyki od dziś to główny element do zyskania przewagi w walce.
Każdy narkotyk na serwerze daje okresowy bonus do pewnych cech postaci.
Jak wygląda podział?

 

marihuana.png Marihuana & pill.png Dopalacze
- regeneruje HP
- 100% prowadzenia pojazdu

kokaina.pngKokaina
- zadawanie 25% większych obrażeń graczom
- nieskończona kondycja

amfetamina.pngAmfetamina & mushrooms.png grzybki halucynogenne
- zmniejszenie otrzymywanych obrażeń o 15%
- 100% umiejętności strzeleckich

Narkotyki można łączyć ze sobą.
Maksymalny czas na jaki można złączyć bonusy to 120 sekund.
Korzystanie z narkotyków nadal włącza efekty ekranowe, lecz są one
o wiele bardziej subtelne by były użyteczne podczas walki.
Im więcej weźmiemy narkotyków, tym bardziej efekty będą intensywne.

 

 

 

 

produkcja.png

4. Produkcja narkotyków
Organizacje w swoich bazach zyskały możliwość produkcji własnych narkotyków.
W gangowym sklepie znajdziemy wiele różnych przedmiotów służących do wytwarzania używek.
Może to być growbox do hodowania grzybków, marihuana czy liście koki.

Każda uprawa ma swoje właściwości o które trzeba dbać.
Woda - rośliny wymagają stałego dostępu do wody,
|należy regularnie je podlewać.
Nie możemy wlać jej zbyt dużo!

Światło dla odpowiedniego wzrostu trzeba zadbać o dobre światło.
Do wyboru mamy parę świateł, które możemy postawić.
Niestety te gorsze mogą się popsuć i będą wymagać naprawy,
co może zaburzyć proces wzrostu. 

Chemia - wspomaga uprawę.
Tak jak w przypadku wody musimy uważać z dawkowaniem.
Uprawy wymagają stałego przyjmowania chemii.


 Co dalej z narkotykami, które pozyskaliśmy?
Gdy uprawa skończyła przyrost, możemy ją zebrać.
Nie możemy niestety bezpośrednio zabierać narkotyków z asortymentu, wymagają one przetworzenia.
Szczególną rolę zajmują tutaj kluby nocne.
Lider / wicelider rozpoczyna akcję transportu narkotyków.
Zadaniem organizacji jest dostarczenie i rozładowanie towaru w wybrane miejsce, za co otrzymają pieniądze i EXP.
Kluby nocne otrzymają narkotyki do asortymentu, które mogą odsprzedać reszcie serwera.


Filmik przedstawiający proces produkcji:

 

 

 

 

 

napady.png

5. Napady

Organizacje zyskują możliwość napadu na 4 obiekty!
Lider / wicelider organizacji rozpoczyna napad w panelu.
Wybranym pojazdem należy dojechać na miejsce, SAPD zostaje powiadomione,
mamy parę minut na obrabowanie sejfu i zlikwidowanie ochroniarzy.
Potem musimy uciec poza miasto w wyznaczone miejsce. Jeśli plan się powiedzie, organizacja zgarnia łup.


Dostępne napady
 a) Sklep
10 poziom organizacji, mały zarobek, możliwość rozpoczynania co 2h

 b) Magazyn 
20 poziom organizacji, możliwość rozpoczynania co 4h

 c) Dom publiczny (burdel)
30 poziom organizacji, możliwość rozpoczynania co 6h

d) Bank
40 poziom organizacji, możliwość rozpoczynania co 12h

Wynagrodzenie za napady rośnie wraz z każdym obiektem!
Fragment wideo z napadu można znaleźć na naszym fanpage

 

 

6. Balans broni
Bronie w GTA:SA zadają bardzo duże obrażenia.
Chcemy wydłużyć czas w którym będziecie między sobą walczyć, by było z tego więcej frajdy.
Nadpisaliśmy obrażenia z GTA:SA na swoje.

Lista broni i zadawane obrażenia:
Pistolet 9mm - 7pkt obrażeń
Pistolet Desert Eagle - 20pkt obrażeń
Shotgun - 16pkt obrażeń
Obrzyn - 25pkt obrażeń
Combat Shotgun - 22pkt obrażeń
UZI - 4 pkt obrażeń
MP5 - 6 pkt obrażeń
AK-47 - 8 pkt obrażeń
M4 - 10 pkt obrażeń
Karabin myśliwski - 40 pkt obrażeń
Snajperka - 65 pkt obrażeń

Strzał w głowę dodaje 25% więcej obrażeń.

Zrezygnowaliśmy z pomysłu 'kołsyającego' celownika mając słabe umiejętności strzeleckie.
Umiejętności będą miały takie zastosowanie jak w GTA:SA, nabicie pewnego poziomu
pozwoli np. na użycie 2 obrzynów zamiast pojedyńczego.
Umiejętności strzeleckie można nabijać walcząc z botami lub graczami.
 

 

7. Zakończenie
Dochody z aktualnych aktywności klasy 'Gangster' mogą zostać obniżone by organizacje były najbardziej opłacalne.
Balans organizacji przestępczych na dniach może ulegać dużym zmianom - będziemy testować jak skrypty się przyjmują.
Dziupla jest już widoczna na mapie dla wszystkich gangsterów!
Podczas gry w organizacjach pamiętajmy o przestrzeganiu regulaminu: 


Gdy osiągniemy stały pułap 200+ graczy możecie jeszcze liczyć na Criminal Update cz. III, który poruszy temat życia więziennego.
Miłej gry!

 

  • Lubię To 3
  • Szokujące 1
  • Zabawne 1
  • Urocze 1
  • Kocham To 19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając to forum akceptujesz Regulamin oraz Polityka prywatności