Skocz do zawartości
... wszystkich graczy na naszych serwerach
Multi Theft Auto mta.paradise-rpg.pl
Team Speak 3 ts.paradise-rpg.pl
Discord discord.gg/KAnFbGy
Bartx.

Car Performance UPDATE? - twój wybór!

Car Performance UPDATE  

339 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy pojazd BULLET | INFERNUS | TURISMO jak iż są do siebie zbliżone cenowo, mają również zostać zbliżone osiągami, aby gracz miał wybór w segmencie najszybszego pojazdu?

    • Tak, chcę posiadać wybór ustosunkowany wyglądem danego pojazdu, bez strat w osiągach.
    • Nie, infernus musi być najlepszy bo tak się przyjęło.
  2. 2. Co bierzesz pod uwagę kupując pojazd.

    • Pewnie, że VMAX bo lubie nim jeździć!
    • Prowadzenie, lubię jak pojazd zawsze słucha się moich decyzji.
    • Pracę zawieszenia, limuzyny muszą płynąć MAN!
    • W sumie to wszystko po równo.


Rekomendowane odpowiedzi

test_3.png

CAR PERFORMANCE UPDATE!

Witajcie drodzy gracze,

Wraz z @grabson przez kilka ostatnich dni rozważaliśmy na temat "handlingów" tj.
ustawień samochodów, przyśpieszenia, vmax, przyczepności etc. Są bardzo niezoptymalizowane w stosunku do klasy samochodu nie wspominając już o innych współczynnikach, daleko im do rzeczywistego przeznaczenia danej klasy aut. Wychodzimy do Was z propozycją a za razem zapytaniem czy chcecie to zmienić?

Co to znaczy zmienić? - już wyjaśniam.
Wraz z grabsonem, przez te kilka dni siedzieliśmy nad ustawieniami aut, dłubaliśmy przy handlingach, testowaliśmy i zaczęło nam to już dosyć dobrze wychodzić, dlatego chcemy wyrównać niektóre samochody, a inne troszkę doładować, a co za tym idzie w końcu klasa sportowa będzie wdzięcznie reprezentować swoją nazwę, a podczas jazdy na Waszych twarzach pojawiać się będzie uśmiech po satysfakcjonujących utratach przyczepności. Osobiście żartem dla nas jest klasa muscle, która wymięka przy zwykłych osobowych autach, czas to zmienić.

Odnośnie ankiety.
Nie chcemy być jak wszyscy i wpadliśmy na pomysł aby te trzy najszybsze auta w grze (Bullet, Turismo i Infernus) były jak najbardziej zbliżone do siebie osiągami jak i cenami. Co nam to daje? Przy wyborze swojego auta nie będziemy musieli patrzeć na osiągi, a skupić się będziemy mogli na wyborze tego, który podoba nam się najbardziej.

Kilka słów od siebie.

Na serwerze obaj gramy od początku, prędkości aut mocno odbiegają od rzeczywistości i dobija nas to dzień w dzień, postanowiliśmy działać. Napisaliśmy do Brzyśka w tej sprawie i dostaliśmy zielone światło, jeżeli uzna je za godne bytu na serwerze zostaną one wgrane. Naszym zamiarem jest usprawnienie wszystkich handlingów, planujemy przejrzeć wszystkie auta, posegregować klasowo i klasami aktualizować, zaczynamy od tego na co czekają wszyscy - sportowe auta. Niedługo w salonach pojawić się mogą najpiekielniejsze bestie jakie widział cały stan San Andreas stąd odnośnie ich nasza ankieta. To Wy zadecydujecie czy Infernus ma być najszybszym autem czy jednak robimy auta wyrównane.

Mamy również kilka pytań, do was aby wiedzieć czego chcecie, więc zachęcamy do oddania głosu w ankiecie jak i pisania propozycji.
Za głosy dziękujemy, niebawem zrelacjonujemy jak idą prace. 
Cześć!

Znalezione obrazy dla zapytania rpm gauge tattoo

  • Lubię To 3
  • Kocham To 14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny pomysł, mam nadzieję, że wasz projekt szybko wejdzie w życie.

  • Lubię To 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że Infernus został przyjęty jako pojazdy najszybszy. Moim zdaniem za to, można pozostałe samochody wyższej jakości (Turismo, Bullet, może nawet Banshee) podkręcić, aby były w miarę porównywalne do Infernusa.  

Jeśli chodzi o drugie pytanie - każdy ma swój gust więc tu pewnie będzie różnie, co nie zmienia faktu, że gdyby osiągi zostały zbliżone, gracze mieliby większą "rozkmine" jakie autko zakupić. 

  • Lubię To 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że coś działacie, na pewno ulepszenie handlingów muscle carów jest potrzebne, bo obecnie są tylko pośmiewiskiem zamiast być fajnymi furami. Co do Infernusa, Turismo i Bulleta - to zależy od gracza i każdy będzie miał swoją opinie, jeśli dany typ gracza lubi mieć jedną szybką fure to będzie chciał żeby te 3 były podobne, ja natomiast lubie mieć dużo fur i chętnie bym kupił wszystkie 3 więc chciałbym żeby się czymś od siebie różniły i jedna z nich, czyli pewnie Infernus wyróżniał się tym vmaxem. A skoro sie wzieliście za samochody to dobrze by było, gdybyście wprowadzili warianty aut tak jak jest na kilku konkurencjach oraz możliwość dostosowania danego auta pod drift lub trackdaye + jakieś możliwości większej personalizacji aut.

  • Lubię To 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sportowe musi być sportowe! Jestem na tak, mam nadzieję na szybką zmianę handlingów ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, vanos napisał:

czyli pewnie Infernus wyróżniał się tym vmaxem

Dlatego żeśmy napisali, że podobne. Nie będą od siebie odstawać znacznie, ale jednak różnice lekkie będą, ponieważ pewnych rzeczy nie ominiesz. Przykładowo Infernus i Bullet, jeden ma napęd na cztery koła, a drugi na tył. Oczywistym jest, że Infernus będzie szybciej przyśpieszał na starcie, a aby Bullet nie pozostawał przegranym i gorszym zrobimy tak żeby nadganiał na vmaxie, w naszych głowach istnieje wizja zrobienia stosunkowo równych aut jeżeli chodzi o te topowe 3, żaden nie będzie odstawał, a jedyne różnice jakie będziemy mogli zobaczyć to różnice wynikające z napędów jakie dane auta posiadają. ?

20 minut temu, vanos napisał:

warianty aut tak jak jest na kilku konkurencjach oraz możliwość dostosowania danego auta pod drift lub trackdaye + jakieś możliwości większej personalizacji aut.

Warianty jak i personalizacja aut planowana jest już od dawna. Niestety wygląd aut musi trochę poczekać z racji ważniejszych aktualizacji takie jak przykładowo domki czy klasa gangster. Co do dostosowywania aut - pomyślimy. Może zrobi się jeszcze jakieś tory stricte pod drift etc. Zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robcie cokolwiek byle cos sie dzialo i systematycznie cos nowego bo nudy w ch*j co z tego ze pieniadze sa jak nie ma na co wydawac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry pomysł, niech serwer się rozwija w tym kierunku to naprawdę aż samemu będzie chciało się wchodzić z bananem na twarzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie na tak, trzeba wprowadzić trochę ładu w sortowaniu aut według ich przeznaczenia.

Trzymam kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie pojazd musi dobrze skrecać i dobrze trzymać drogi. To jest dla mnie najważniejsze w pojeździe.

Edytowane przez Kodii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Kodii napisał:

Dla mnie pojazd musi dobrze skrecać i dobrze trzymać drogi. To jest dla mnie najważniejsze w pojeździe.

Tego raczej tykać nie będziemy z racji istnienia modyfikacji "ASR", mało tego 100% umiejętności prowadzenia znacząco poprawia sterowność aut, którymi się poruszamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomysł świetny, wykonanie pewnie podobnie.

Licznik:

- "10", "20" do odwrócenia

- wskaźnik dałbym chromowany

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając to forum akceptujesz Regulamin oraz Polityka prywatności