Skocz do zawartości
... wszystkich graczy na naszych serwerach
Multi Theft Auto mta.paradise-rpg.pl
Team Speak 3 ts.paradise-rpg.pl
Discord discord.gg/KAnFbGy
DeywisKBC

[Propozycja] [Serwer] Kilka propozycji dot. przestępczośći - DeywisKBC

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: DeywisKBC
Czego dotyczy propozycja?: Serwera/Przestępczości na serwerze
Opis propozycji: Pozwolę sobie to rozpisać ładnie i przejrzyście w punktach.

1. Punkty zbytu narkotyków - cornery

Dobrze znane wszystkim bywalcom serwerów RP - cornery, mogłyby być urozmaiceniem rozgrywki dla klasy gangster. Aktualnie po zabiciu botów dostajemy przedmioty, narkotyki, które oprócz efektu nie dają nam nic więcej. Gdyby powstały na mapie odpowiednie punkty, w których gracz posiadający klasę gangstera, oraz przedmioty narkotyków w ekwipunku mógłby rozpocząć handel (gdyby były to większe rozmieszczone strefy to np. kilka graczy naraz by mogło handlować i wzajemnie się ochraniać). Po znalezieniu się w takim punkcie/strefie gracz miałby możliwość rozpoczęcia handlu, co jakiś czas przechodziły by obok niego boty, które zagadywałyby o różne rodzaje narkotyków, jeżeli aktualnie któryś z nich posiadalibyśmy w ekwipunku, moglibyśmy sprzedać go takiemu botowi.

2. Efekty narkotyków.

Już mniejsza z tym, że efekt każdego narkotyku jest praktycznie taki sam - to nie jest ważne, ale można by ten system usprawnić, bo aktualnie narkotyki nie są zbyt przydatne. Gdyby każdy z nich miał inne właściwości, to zakwitnął by też system handlu między graczami. Gangsterzy mogliby sprzedawać narkotyki w klubach, bo inni gracze mieliby korzyści z efektu wywoływanego przez dany rodzaj narkotyku. Niech amfetamina powoduje np. przyrost siły o x liczbę procentów na jakiś czas, piguła np. leczy 100% naszego zdrowia, a marihuana zwiększa nasze umiejętności jazdy (nie wiem jak wy, ale ja jak w realu się skopce i wsiadam za kółko, to jeżdżę tak wolno, że bezpieczeństwo + 100 %, haha) - to tylko oczywiście moje przykłady.

3. Haracze?

Aktualnie klasy biznesmenów są dla gangsterów nietykalne, ale czy tak powinno być? Ktoś zadał słuszne pytanie w temacie Criminal Update #1 - a co jeżeli mafia będzie chciała ściągnąć haracz z danego biznesu? Moje rozwiązanie jest tego typu, żeby faktycznie ten anty dm został, bo już jest wystarczająco dużo dm'ów na linii gangster-gangster, ale można by wprowadzić np. przedmiot dla organizacji, który po użyciu w danym lokalu (należącym do biznesmena) powodowałby zniszczenia, które musiałyby być naprawiane z konta firmy (gdyby nie były naprawione to do interioru nie mógłby wejść np. żaden gracz spoza grupy, więc taki biznes automatycznie staje się bezużyteczny) - takich przedmiotów mogło by być kilka i np. każdy mógłby powodować większe, lub mniejsze straty - w przypadku gdyby właściciel biznesu nie chciał płacić haraczu, to skutecznie można by go przekonać jednak do tego, by zmienił decyzję.

4. Broń palna - przydała by się, krótko i na temat, nie rozpisuje się, bo raczej to jest tak oczywiste, że zostanie wprowadzone, aczkolwiek warto dodać.

 

  • Lubię To 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale broń palna jest dostępna na serwerze... Dropi ona z szefów gangów xD. Ja nie wiem nie wiecie a piszecie. 

  • Irytujące 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem na TAK, nie wiem czy haracze nie doprowadziłyby niektórych firm do upadku.

  • Lubię To 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem na TAK, świetne urozmaicenia do gry. Szczególnie te efekty po narkotykach, coś świetnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CORNERY

Tak jak na serwery RP (o których wspomniałeś dlatego to piszę) najlepiej byłby jeździć po dwie osoby,

ponieważ w przypadku gdy tylko jedna osoba jeździła boty by mogły kupić bądź próbować zabić i okraść.

 

EFEKTY NARKOTYKÓW

Jak najbardziej na TAK, efekty są dość gówianiane.

 

HARACZE

Tutaj jak najbardziej na TAK jednak są zastrzeżenia, po pierwsze by mafia nie mogła ot tak użyć tego "przedmiotu"

tylko skrypt który powiedzmy po ustalonym terminie niszczyłby lokal. (myślę, że mogłoby być tak - piszemy z

właścicielem i mu "nakładamy" wezwania do haraczu, powiedzmy minimalny czas na spłacanie haraczu byłby na

przykład trzy dni (by nie brać haraczu cały czas) i w jednym momencie tylko jedna organizacja mogła by

ciągnąć haracz - zaś inne mogłyby "odbić" lokal od innej mafii poprzez np. strzelaninę bądź "odkupienie".

  • Lubię To 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, mini156B napisał:

CORNERY

Tak jak na serwery RP (o których wspomniałeś dlatego to piszę) najlepiej byłby jeździć po dwie osoby,

ponieważ w przypadku gdy tylko jedna osoba jeździła boty by mogły kupić bądź próbować zabić i okraść.

 

EFEKTY NARKOTYKÓW

Jak najbardziej na TAK, efekty są dość gówianiane.

 

HARACZE

Tutaj jak najbardziej na TAK jednak są zastrzeżenia, po pierwsze by mafia nie mogła ot tak użyć tego "przedmiotu"

tylko skrypt który powiedzmy po ustalonym terminie niszczyłby lokal. (myślę, że mogłoby być tak - piszemy z

właścicielem i mu "nakładamy" wezwania do haraczu, powiedzmy minimalny czas na spłacanie haraczu byłby na

przykład trzy dni (by nie brać haraczu cały czas) i w jednym momencie tylko jedna organizacja mogła by

ciągnąć haracz - zaś inne mogłyby "odbić" lokal od innej mafii poprzez np. strzelaninę bądź "odkupienie".

Punkt pierwszy to świetne rozbudowanie mojej propozycji, jak najbardziej się z tym zgadzam.

Co do Haraczy, to oczywiśćie ograniczenie czasowe musiało by funkcjonować, inaczej to nie miało by sensu, byłbym nawet za tym, żeby taki haracz organizacja mogła ściągać nawet co tydzień, albo rzadziej. W przypadku gdy własciciel nie chciał by zapłacić, to dopiero wtedy używało by się przedmiotu, który tak jak napisałeś mógłby stopniowo niszczyć lokal, a gdy właściciel biznesu zapłaciłby owy haracz, działanie przedmiotu by ustawało (wszystko można zamknąć w gui pod menu interakcji, tak jakby gracz wysyłał do drugiej osoby ofertę haraczu, w przypadku jej odmowy uruchamiałby się efekt, po jej zaakceptowaniu efekt by się kończył)

 

  • Lubię To 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem na TAK odnośnie wszystkich propozycji, jednak jeśli chodzi o pkt 4 to można zdobyć broń jednak nie da się jej nigdzie kupić. Można by dodać możliwość kupna broni palnej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektóre z twoich propozycji są już na serwerze, niektóre pojawiły się wcześniej, a niektóre są po prostu nieaktualne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając to forum akceptujesz Regulamin oraz Polityka prywatności