Skocz do zawartości
... wszystkich graczy na naszych serwerach

[Propozycja] [Serwer] Reputacja na plus w org - vegetaa


Rekomendowane odpowiedzi

Nick: vegetaa
Czego dotyczy propozycja?: [Serwer, forum, discord] serwer
Opis propozycji: Usuniecie/zmniejszenie tego cooldownu 1 repki na plus na minute? Bo ciulnia troche gdy chcemy wbic respekt na zero

  • Lubię To 4
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIE

Wbicie respektu na zero nie jest problemem! Przecież od początku było wiadomo, że jeśli chce się (będzie się musiało) szybko zbić reputację na zero, wystarczy zapłacić 1.500.000 $. Trudno, za błędy się płaci i jeśli jakaś organizacja w zachwycie zmian oraz ferworze walki nie przewidziała konsekwencji brnięcia w kierunku ujemnej reputacji, ponosi teraz tego konsekwencje. Teraz, gdy reputacja daje wymierne korzyści, każdy chciałby jak najszybciej osiągnąć wymagane progi, ale nie może być za łatwo i za szybko zdobywać punkty reputacji. Czy to dodatnie, czy ujemne.

No właśnie... Jeżeli rzeczywiście jest tak, jak napisał @Wojak (nie sprawdzałem tego, więc nie wiem), to mamy pierwszą rzecz do jak najszybszego poprawienia. Skoro wbicie +1 punktu reputacji zajmuje 1 minutę to tyle samo powinno zajmować wbijanie -1 punktu reputacji. Traktujmy oba rodzaje organizacji tak samo.

Choć wbijanie reputacji, obojętnie w którą stronę, nie powinno być za szybkie, niewątpliwie sam system naliczania punktów działa nieco kulawo i nie jest idealny.

Przykładowo w pracy Strażaka co 1 minutę wpada nam 1 punkt reputacji, ale tylko, gdy coś robimy (np. gasimy pożary). Niestety po drodze jest sporo przestojów, w dodatku wynikających nie z naszej winy. Niekiedy trzeba czekać nawet 8-10 minut, by pojawiło się choć jedno zgłoszenie. Odwieczny i wciąż nie naprawiony błąd tej pracy. Do tego dochodzi czas poświęcony na przejazdy. Za inny przykład weźmy spedycję wodą. Z tego co wiem, kurs zajmuje np. 3-6 minut, a otrzymujemy tylko +1 punkt. Nie wiem, może to celowe działanie, by podzielić prace dorywcze na mniej i bardziej dochodowe jeśli chodzi o reputację. Jeśli to celowe działanie, to przepraszam. Przecież tak samo mamy jeśli chodzi o pieniądze i doświadczenie.

W każdym razie sprawnie działająca organizacja posiadająca 4-5 aktywnych członków jest w stanie zdobyć w ciągu dnia minimum 500 punktów reputacji.

  • Zabawne 4
  • Kocham To 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Supporter
Napisano (edytowane)

Jak chcecie mieć org na + to lider może zablokować wbijanie repki na -
Na NIE
Edit: 
Cooldown jest git,  nie może być wszystko takie łatwe, bo było by to dobre na krótki okres czasu, potem ludzie nie mieli by co robić, a tak to muszą się chociaż trochę postarać

Edytowane przez Bialyy
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
18 minut temu, Bialyy napisał:

Jak chcecie mieć org na + to lider może zablokować wbijanie repki na -
Na NIE

XDDD?

Ale ty wiesz ze nie chodzi o blokade wbijania? xDD

Edytowane przez vegeta
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Outlawek napisał:

NIE

Wbicie respektu na zero nie jest problemem! Przecież od początku było wiadomo, że jeśli chce się (będzie się musiało) szybko zbić reputację na zero, wystarczy zapłacić 1.500.000 $. Trudno, za błędy się płaci i jeśli jakaś organizacja w zachwycie zmian oraz ferworze walki nie przewidziała konsekwencji brnięcia w kierunku ujemnej reputacji, ponosi teraz tego konsekwencje. Teraz, gdy reputacja daje wymierne korzyści, każdy chciałby jak najszybciej osiągnąć wymagane progi, ale nie może być za łatwo i za szybko zdobywać punkty reputacji. Czy to dodatnie, czy ujemne.

No właśnie... Jeżeli rzeczywiście jest tak, jak napisał @Wojak (nie sprawdzałem tego, więc nie wiem), to mamy pierwszą rzecz do jak najszybszego poprawienia. Skoro wbicie +1 punktu reputacji zajmuje 1 minutę to tyle samo powinno zajmować wbijanie -1 punktu reputacji. Traktujmy oba rodzaje organizacji tak samo.

Choć wbijanie reputacji, obojętnie w którą stronę, nie powinno być za szybkie, niewątpliwie sam system naliczania punktów działa nieco kulawo i nie jest idealny.

Przykładowo w pracy Strażaka co 1 minutę wpada nam 1 punkt reputacji, ale tylko, gdy coś robimy (np. gasimy pożary). Niestety po drodze jest sporo przestojów, w dodatku wynikających nie z naszej winy. Niekiedy trzeba czekać nawet 8-10 minut, by pojawiło się choć jedno zgłoszenie. Odwieczny i wciąż nie naprawiony błąd tej pracy. Do tego dochodzi czas poświęcony na przejazdy. Za inny przykład weźmy spedycję wodą. Z tego co wiem, kurs zajmuje np. 3-6 minut, a otrzymujemy tylko +1 punkt. Nie wiem, może to celowe działanie, by podzielić prace dorywcze na mniej i bardziej dochodowe jeśli chodzi o reputację. Jeśli to celowe działanie, to przepraszam. Przecież tak samo mamy jeśli chodzi o pieniądze i doświadczenie.

W każdym razie sprawnie działająca organizacja posiadająca 4-5 aktywnych członków jest w stanie zdobyć w ciągu dnia minimum 500 punktów reputacji.

 

4 godziny temu, Vexik napisał:

Na nie, w obecnych czasach jest za duża inflacja waluty, niech chociaż wbicie czegokolwiek będzie sprawiało trudność. 

 

3 godziny temu, Bialyy napisał:

Jak chcecie mieć org na + to lider może zablokować wbijanie repki na -
Na NIE
Edit: 
Cooldown jest git,  nie może być wszystko takie łatwe, bo było by to dobre na krótki okres czasu, potem ludzie nie mieli by co robić, a tak to muszą się chociaż trochę postarać

 Jeśli sie nie mylę, to przy reputacji na - nie ma tego limitu 1 reputacji na 1minute. Idziesz na boty i w ciągu 5min masz z -20 respektu (daje tylko dla przykładu). Więc dlaczego org "cywilne" mają mieć trudniej?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Outlawek napisał:

NIE

Wbicie respektu na zero nie jest problemem! Przecież od początku było wiadomo, że jeśli chce się (będzie się musiało) szybko zbić reputację na zero, wystarczy zapłacić 1.500.000 $. Trudno, za błędy się płaci i jeśli jakaś organizacja w zachwycie zmian oraz ferworze walki nie przewidziała konsekwencji brnięcia w kierunku ujemnej reputacji, ponosi teraz tego konsekwencje. Teraz, gdy reputacja daje wymierne korzyści, każdy chciałby jak najszybciej osiągnąć wymagane progi, ale nie może być za łatwo i za szybko zdobywać punkty reputacji. Czy to dodatnie, czy ujemne.

No właśnie... Jeżeli rzeczywiście jest tak, jak napisał @Wojak (nie sprawdzałem tego, więc nie wiem), to mamy pierwszą rzecz do jak najszybszego poprawienia. Skoro wbicie +1 punktu reputacji zajmuje 1 minutę to tyle samo powinno zajmować wbijanie -1 punktu reputacji. Traktujmy oba rodzaje organizacji tak samo.

Choć wbijanie reputacji, obojętnie w którą stronę, nie powinno być za szybkie, niewątpliwie sam system naliczania punktów działa nieco kulawo i nie jest idealny.

Przykładowo w pracy Strażaka co 1 minutę wpada nam 1 punkt reputacji, ale tylko, gdy coś robimy (np. gasimy pożary). Niestety po drodze jest sporo przestojów, w dodatku wynikających nie z naszej winy. Niekiedy trzeba czekać nawet 8-10 minut, by pojawiło się choć jedno zgłoszenie. Odwieczny i wciąż nie naprawiony błąd tej pracy. Do tego dochodzi czas poświęcony na przejazdy. Za inny przykład weźmy spedycję wodą. Z tego co wiem, kurs zajmuje np. 3-6 minut, a otrzymujemy tylko +1 punkt. Nie wiem, może to celowe działanie, by podzielić prace dorywcze na mniej i bardziej dochodowe jeśli chodzi o reputację. Jeśli to celowe działanie, to przepraszam. Przecież tak samo mamy jeśli chodzi o pieniądze i doświadczenie.

W każdym razie sprawnie działająca organizacja posiadająca 4-5 aktywnych członków jest w stanie zdobyć w ciągu dnia minimum 500 punktów reputacji.

Taki mądry jesteś to wydaj 1.500.000 na jakieś resetowanie rep ...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Supporter
1 godzinę temu, Kertan napisał:

Taki mądry jesteś to wydaj 1.500.000 na jakieś resetowanie rep ...

nabicie 1,5kk w organizacji to kwestia zgrania zespołowego i paru dni. 

Jestem na nie, przez to, że weszły nowe bonusy, chcecie sobie ułatwić kolejny aspekt gry. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając to forum akceptujesz Regulamin oraz Polityka prywatności

Multi Theft Auto mta.paradise-rpg.pl
Team Speak 3 ts.paradise-rpg.pl
Discord discord.gg/KAnFbGy