Skocz do zawartości
... wszystkich graczy na naszych serwerach

[Propozycja] [Serwer] Farming Update 2 - Avillen


Rekomendowane odpowiedzi

  • Global Moderator

(propozycja może zawierać pomysły z innych propozycji, zależało mi na tym żeby wszystko podsumować i spisać w jednym, obszernym temacie)

Nick: Avillen
Czego dotyczy propozycja?: Serwer
Opis propozycji: Rozbudowanie obecnego systemu farm na serwerze o nową aktualizację. Farming Update wyszedł w kwietniu 2020 i od tego czasu poza limitami mało co się zmieniło na farmach. Stąd ta propozycja, którą wymyśliłem razem z @OJCI3C

1. Możliwość wyciągania przedmiotów przy użyciu suwaka
j3CH9b2.png

Po kliknięciu na liczbę pokazywałoby się to samo okienko które wyświetla się przy rozdzielaniu przedmiotów w ekwipunku.
Obecnie trzeba klikać 200 razy na przycisk w celu wyjęcia 200 paszy, co jest czasochłonne i z czasem męczące.
jXH6fEX.png

 

2. Możliwość samowolnego opuszczenia farmy

Czasami zdarza się problem, że gracz chce zmienić farmę na której pracuje i nie może tego zrobić do czasu aż obecny właściciel go nie usunie. Powinna pojawić się opcja samowolnego opuszczenia farmy w przypadku kiedy jesteśmy jej pracownikiem.
Właściciel farmy dostawałby wtedy powiadomienie pod F2.

bz9h23U.png

 

3. Możliwość wsadzenia przedmiotów ponownie do schowka farmy

Często zdarza się, że po np. zbiorze żyta pozostanie nam jedna kosa w ekwipunku. Wtedy musimy schować ją do schowka auta.
Proponuję wprowadzić możliwość oddania takiej kosy ponownie do schowka farmy.

 

4. Zapytanie przed zbiorem dojrzewającego zwierzęcia

Raczej każdy farmer miał sytuację przy karmieniu, że przypadkiem usunął kurę lub krowę. Jest to irytujące, a po zrobieniu tego można co najwyżej puknąć się w głowę.
Proponuję wprowadzić zapytanie przed zbiorem niegotowego zwierzęcia.

qsTVlFt.png

 

5. Dodanie logów z pracy / ulepszenie statystyk

Tak jak w organizacjach przestępczych, proponuję wprowadzenie logów do panelu farmy.
Logowane byłyby zbyt wczesne zbiory upraw, czy przelanie jej.

Tak samo można ulepszyć statystyki o każdego gracza, przykładowo wskazywałyby dzień i ilość wykonanych poszczególnych produktów, np:
Avillen - 07.02.2021
Kury: 50
Żyto: 100
Krowy: 150

Wiem, że jest możliwość stworzenia raportu o pracownikach aczkolwiek on nie mówi zbyt dużo, a nawet nie wiadomo kiedy się resetuje.
 

=================================
*07.02.2021 16:36*
Aktywność pracowników farmy
- **eswu. [35245]**: ostatnia aktywność na farmie 05.02.2021 10:54:44 [https://ucp.paradise-rpg.pl/profile/35245]
     - Zużyta pasza: 197
     - Nieudane uprawy: 1
     - Udane uprawy: 49
     - Ile razy podlano uprawy: 0
     - Zakupiono przedmiotów: 0
     - Wyciągnięto ze schowka: 0
- **OJCI3C [36986]**: ostatnia aktywność na farmie 03.02.2021 22:36:10 [https://ucp.paradise-rpg.pl/profile/36986]
     - Zużyta pasza: 964
     - Nieudane uprawy: 1
     - Udane uprawy: 150
     - Ile razy podlano uprawy: 0
     - Zakupiono przedmiotów: 0
     - Wyciągnięto ze schowka: 0
- **Avillen [106]**: ostatnia aktywność na farmie 07.02.2021 16:04:47 [https://ucp.paradise-rpg.pl/profile/106]
     - Zużyta pasza: 3797
     - Nieudane uprawy: 3
     - Udane uprawy: 1255
     - Ile razy podlano uprawy: 2730
     - Zakupiono przedmiotów: 9200
     - Wyciągnięto ze schowka: 0
=================================

Co z tego można wywnioskować? Prawie nic.

 

6. Zmiany w uprawach

Aktualnie niektóre uprawy i zwierzęta są bezużyteczne. Kto robi kukurydzę, pszenicę i świnie? No właśnie.
Dlatego proponuję usunąć całkowicie system nawożenia upraw. Nikt nie lubi tego robić.
W dodatku, proponuję wprowadzenie możliwości robienia danych upraw: pszenica, krowa, świnia, kukurydza od danego poziomu farmy. Ale o tym w punkcie 7.

Pszenica: usunięcie nawożenia, brak konieczności podlewania, czas robienia: 12 godzin, zarobek: $20 000 za 230; $10 000 za 115
Kukurydza: usunięcie nawożenia, konieczność podlewania do pełna 2 razy (co 2h), czas robienia: 6 godzin, zarobek: $50 000 za 230; $25 000 za 115
Żyto: bez zmian
Kury: bez zmian
Krowy: lekki buff cen, obecnie 50 mleka daje jedynie $1 000 więcej od 100 kur, a robią się dwa razy dłużej i trzeba je 3 razy karmić
Świnie: brak konieczności karmienia, czas robienia: 9 godzin, dają 2 mięsa zamiast 1 (tak jak obecnie)

 

7. Wprowadzenie systemu EXP i ulepszeń, blokada niektórych upraw do czasu ich osiągnięcia

Farma na dłuższą metę robi się nudna. Dlatego proponuję wprowadzenie systemu EXP i ulepszeń.
EXP otrzymywalibyśmy za wykonywanie upraw, przykładowo za 1 żyto 1 EXP, a za 1 kurę 5 EXP.

Ulepszenia, a także wymagania żeby je otrzymać:
Wymagania są napisane pod dużą farmę, w przypadku małej byłyby mniejsze o 0.5x, np. zamiast 500 żyta byłoby 250

  1. Zwiększenie limitu posiadanych zwierząt na farmie z 25 do 35 (na małej farmie); z 50 do 60 (na dużej farmie)
    Wymagania: 100 poziom farmy, wykonanie 1500 kur, 2000 żyta, 500 pszenicy, 500 kukurydzy, 500 krów, 500 świni (naliczałoby się dopiero po osiągnięciu 80 poziomu)
     
  2. Możliwość nakarmienia zwierzęcia do pełna jednym kliknięciem
    System wykrywałby czy zwierzę nie zostanie przekarmione i karmił jedynie do bezpiecznego poziomu. Przykładowo kura przy 1:05 może przyjąć jedynie 3 pasze bo od 4 będzie przekarmiona, to system da jej jedynie 3 pasze.
    Wymagania: 50 poziom farmy, wykonanie 750 kur, 250 krów, 200 świni (naliczałoby się dopiero po osiągnięciu 50 poziomu)
     
  3. Możliwość szybszego zbioru upraw za pomocą kombajna
    Tak jak w tytule, każda farma mogłaby posiadać własny kombajn do szybszego zbierania upraw.
    Wymagania: 75 poziom farmy, wykonanie 1500 żyta, 500 pszenicy, 500 kukurydzy (naliczałoby się dopiero po osiągnięciu 75 poziomu)
     
  4. Możliwość odblokowania nowych upraw
    Pszenica: 20 poziom farmy, wykonanie 1000 żyta (naliczałoby się dopiero po osiągnięciu 20 poziomu)
    Świnia: 30 poziom farmy, wykonanie 1000 kur (naliczałoby się dopiero po osiągnięciu 30 poziomu)
    Kukurydza: 40 poziom farmy, wykonanie 1000 żyta, 500 pszenicy (naliczałoby się dopiero po osiągnięciu 40 poziomu)
    Krowa: 50 poziom farmy, wykonanie 1000 kur, 250 świń (naliczałoby się dopiero po osiągnięciu 50 poziomu)

Podane wymagania, jak i zarobki w punkcie 6 i 7 są przykładowe.
Poziom farmy zerowałby się w przypadku zmiany właściciela.

 

8. Ranking farm

Przy sklepie farmerskim można dodać ranking farm, w którym będzie wypisane ID farmy, jej właściciel i poziom.

Coś na zasadzie EXP w gangach. Będzie o co rywalizować!
Przykład:
1. Avillen (Farma #4, 100 poziom)

 

9. Zadania dzienne na farmach

Można dodać też wiele zadań dziennych na farmach, np. "wykonaj 500 żyta".
Wykonanie ich dawałoby EXP lub coś do schowka farmy, np. 50 kur.

Oczywiście nie chodzi o zadanie dnia, tylko oddzielną mechanikę dla farm.

 

 

To wszystkie pomysły jakie mieliśmy z @OJCI3C, zachęcam do wypowiedzi i przedstawiania własnych propozycji na ulepszenia!

  • Lubię To 3
  • Kocham To 9
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Supporter

Dopisze jeszcze do propozycji @Avillen możesz później edytować.

 

7. Wprowadzenie systemu EXP i ulepszeń, blokada niektórych upraw do czasu ich osiągnięcia

Możliwość zakupu traktora na farmę, traktorek swoje by kosztował, ale dawał by on duże ułatwienie.
Traktor służył by głownie do podlewania, sadzenia roślin który podlewał by automatycznie każdą roślinkę w pobliżu jak i również sadził.
Czas podlewania byłby taki sam jakbyśmy sami podlewali roślinki, plusem byłoby to iż sam traktorek nie miałby możliwości przelania roślinki wodą.
Sadzenie roślin przez traktor odbywało by się w sposób automatyczny, jedziemy do przodu a traktor sadzi rośliny z naszego EQ w odstępie 3 kroków.
Prędkość traktora i czas jego pracy musiałby być porównywalny do sadzenia/podlewania bez niego, np. 100 roślin podlewamy 5min a z traktorkiem 4min.
Krótko mówiąc trzymamy tylko (W) 

Tak jak w tytule, każda farma mogłaby posiadać własny kombajn do szybszego zbierania upraw.
Wymagania: 75 poziom farmy, wykonanie 1500 żyta, 500 pszenicy, 500 kukurydzy (naliczałoby się dopiero po osiągnięciu 75 poziomu)


Wiadomo każde ulepszenie by swoje kosztowało, ale nie płacimy za niego 500k, system opierał by się na podnoszeniu czynszu.
Posiadamy dużo ulepszeń to farma staje się bardziej rozbudowana i trzeba płacić większy czynsz za nią, np. gdy posiadamy wszystkie ulepszenia czynsz wzrasta o 20 000$

  • Kocham To 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na tak, zwlaszcza co do expa na farmie (strasznie to boli że nie dostaje sie zadnego expa za zebrane uprawy ;c) i lvla farmy, przy którymś tam lvlu można będzie oblokować krowy (które wypadałoby wtedy zbuffować, tak żeby były o wiele bardziej opłacalne od kur)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Global Moderator
6 minut temu, agarabi napisał:

na tak, zwlaszcza co do expa na farmie (strasznie to boli że nie dostaje sie zadnego expa za zebrane uprawy ;c) i lvla farmy, przy którymś tam lvlu można będzie oblokować krowy (które wypadałoby wtedy zbuffować, tak żeby były o wiele bardziej opłacalne od kur)

Tu chodzi o to że farma dostawałaby exp tak samo jak org. cywilna/przestępcza, a nie gracz.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Supporter

Pomysł z kombajnem mi się nie podoba, gdyż sam kombajn jest większy od pola małej farmy. 

Reszta duże tak. 

Pomysł lvlowania farmy jest świetny. Przydadzą się takie "buffy". Niby jest to biznes, ale żeby rzeczywiscie na nim dobrze zarabiać trzeba włożyć sporo pracy. 

Mam ogromną nadzieję że to przejdzie. 

Przyjemna byłaby też możliwość opłacenia farmy przez pracowników, ale domyślam się, że to by nie przeszło. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając to forum akceptujesz Regulamin oraz Polityka prywatności

Multi Theft Auto mta.paradise-rpg.pl
Team Speak 3 ts.paradise-rpg.pl
Discord discord.gg/KAnFbGy