Jump to content
... wszystkich graczy na naszych serwerach

[Propozycja] [Serwer] Naprawienie unikatów- Doneq


Doneq
 Share

Recommended Posts

Nick: Doneq
Czego dotyczy propozycja?: [Serwer, forum, discord] Serwer
Opis propozycji: Temat powielany x razy, za każdym razem praktycznie są wprowadzane są zmiany, a więc postanowiłem napisać propke. 
Każdy posiadacz lub gracz który jeździł unikatem zna ten problem. Aktualnie są 3 typy unikatów -Za mocny, nie do jazdy, jak masz dacha to czekaj na sare. 
Pierwsza grupa która jest za op - Venom, ratler i wraith. Są to auta które po prostu odbiegają osiągami od każdego znanego z gta, cena do ich osiągów jest adekwatna i zostawiłbym je w spokoju.
Nie do jazdy - Torero i po części hamer. Torrero jest od zawsze po prostu zepsute, na każdym zakręcie powyżej 60 km/h dachuje, handling był zmieniany x razy z skutkiem raczej marnym. Sugerowałbym przysiąść na godzinke i testować handlingi do skutku, aż będzie dało się nim po prostu jeździć. Unikat to unikat jednak powinien jeździć "unikatowo" i jeździ, ale raczej nie w tym sensie jaki miał zamiar pierwotnie. Hamer, auto którym da się jeździć po prostej nie najeżdżając na chodniki, bo gdy się najedzie auto robi pawła jumpera. Z tego co wyczytałem jest to wina podmianki, jeżeli jest opcja zmiany obecnego auta które jest podstawione za hammera fajnie byłoby to zmienić.
Trzecia grupa Auta których nie da się obrócić- Diablo oraz wcześniej wspomniane Torrero. Aktualnie sytuacja z diablo wygląda tak że prowadzi się super przyśpieszenie również, lecz gdy źle wejdziemy w zakręt i przewrócimy sie na dach, to z tego dachu już nie zejdziemy bez pomocy. Nie mam pojęcia czy to wina podmianki czy handlingu, nie mniej jednak jest to unikat i nie powinien mieć aż tak wielkiej wady.

Ale nie zapominajmy o unikatach wylicytowanych z kontenerów. 

@Sparky wylicytował wczoraj ciągnik ze spedycji lądowej. Generalnie spoko opcja, szkoda że kolizje dachu nie chcą aby właściciel wjeżdżał w tunele oraz dachował. I tu ciekawostka, nie wydaje się łatwe zdachować taki pojazd, w praktyce wystarczy źle zjechać z pagórka przy większej prędkości i autko obróci się na bok a chwile później na dach. Po przewróceniu się na dach mija kilka sekund aż system wykryje zmodyfikowane kolizje pojazdów i kierowca dostaje perma xD. 
Walnus walnus walnus kochany walnus. Nie wiem czy kiedyś dało się nim normalnie jeździć. Sprawa z walnusem wygląda tak- Bez asr nie skręcaj, z asr możesz lekko skręcić. Krótko mówiąc auto te po lekkim skręcie lata bokiem jak elegy na zbuggowanym nitro. 
Beagle -Jest to ciekawy przypadek, mianowicie po zniszczeniu silnika do poziomu dymienia się samolot po prostu nie chce lecieć. Rozpędza się do 90 km/h wzbija się w górę a następnie spada w dół. Nie jest to przypadek bo dzieje się to z nim co chwile gdy ma się po prostu rozwalony silnik. 

Na tą chwile wiem że jakiś jeszcze unikat był z którym miałem problem, lecz nie pamiętam go. Dopiszę później gdy przypomnę sobie o nim.

  • Kocham To 3
Link to comment
Share on other sites

Oj tak tak oczywiście, na wielkie TAK 

 Torero byłoby naprawdę świetnym autkiem, gdyby nie ten handling... Co do Walnusa został znerfiony (prędkość) i licząc właśnie sterowanie oraz prędkość, jest po prostu niechcianym samochodem... Fajnie byłoby poprawić modele tych pojazdów, bo niestety sprzedaż ich oraz satysfakcja z jazdy jest utrudniona. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Przeglądając to forum akceptujesz Guidelines oraz Privacy Policy

Multi Theft Auto mta.paradise-rpg.pl
Team Speak 3 ts.paradise-rpg.pl
Discord discord.gg/KAnFbGy