Jump to content
... wszystkich graczy na naszych serwerach

[Propozycja] [Serwer] Usunięcie zlagowanych baz - Sparky.


Sparky
 Share

Wymapowane powinny być tylko najpotrzebniejsze rzeczy?  

41 members have voted

  1. 1. Wymapowane powinny być tylko najpotrzebniejsze rzeczy?



Recommended Posts

Nick: Sparky
Czego dotyczy propozycja?: Serwer
Opis propozycji: Chciałbym, aby na serwerze były mniejsze lagi i przyjemnie się grało, także wychodzę z propozycja wymapowanie najpotrzebniejszych rzeczy, a nie swoje widzimisię. 

  • Kocham To 2
Link to comment
Share on other sites

W mojej opinii powinny być usunięte mapy dla zwykłych domków, czemu? Są one po prostu zbędne a obciążają serwer masakrycznie. Na przykład weźmy okolice tuneshopu lv. Są to domki administracji i osiedle administratorów więc muszą się prezentować. Problem pojawia się gdy połowa właścicieli dla których te domki zostały stworzone już nie gra na serwerze a przynajmniej na randze administracyjnej + po wjeździe tam gra z 60 fps przeskakuje na 30 fps. I zdziwienie skąd lagi. Przykładów jest więcej np. mech ls który jest po prostu przeciążony ilością obiektów na tą mapę, zaraz obok znajduje sie baza bdków która na śmieszną sprawę praktycznie nie laguje, gdy auta są w przecho ...
Miejsc takich jest więcej, lagują ponieważ skala obiektów użytych na nich przekracza setki a czasami nawet tysiące, i są usytuowane w miejscach często uczęszczanych. 
Jak zmienić optymalizację gry? Już odpowiadam.
Wyrzuciłbym możliwość dodania exteriorów dla zwykłych domków, zostawiłbym dla samych baz organizacji. 
Ograniczyłbym ilość obiektów tak bardzo jak jest to możliwe.
Usunąłbym mapy które nie są stosowane i zabierają "miejsce" na serwerze.
To moje propozycje co do exteriorów i miejsc które lagują, fajnie gdyby ktoś z zarządu to przeczytał i może zastosował którąś opcje. 
Co do samej propozycji jestem na mocne tak.

#Edit
Mapy wiadomo, dobrze wykonane ładnie prezentują serwer i służą za przyjemność dla oka. Jednak te oko raczej nie ucieszy się gdy zobaczy również 30 fps zamiast 60.

Edited by Doneq
Edit
  • Lubię To 1
  • Kocham To 3
Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, Doneq napisał:

W mojej opinii powinny być usunięte mapy dla zwykłych domków, czemu? Są one po prostu zbędne a obciążają serwer masakrycznie. Na przykład weźmy okolice tuneshopu lv. Są to domki administracji i osiedle administratorów więc muszą się prezentować. Problem pojawia się gdy połowa właścicieli dla których te domki zostały stworzone już nie gra na serwerze a przynajmniej na randze administracyjnej + po wjeździe tam gra z 60 fps przeskakuje na 30 fps. I zdziwienie skąd lagi. Przykładów jest więcej np. mech ls który jest po prostu przeciążony ilością obiektów na tą mapę, zaraz obok znajduje sie baza bdków która na śmieszną sprawę praktycznie nie laguje, gdy auta są w przecho ...
Miejsc takich jest więcej, lagują ponieważ skala obiektów użytych na nich przekracza setki a czasami nawet tysiące, i są usytuowane w miejscach często uczęszczanych. 
Jak zmienić optymalizację gry? Już odpowiadam.
Wyrzuciłbym możliwość dodania exteriorów dla zwykłych domków, zostawiłbym dla samych baz organizacji. 
Ograniczyłbym ilość obiektów tak bardzo jak jest to możliwe.
Usunąłbym mapy które nie są stosowane i zabierają "miejsce" na serwerze.
To moje propozycje co do exteriorów i miejsc które lagują, fajnie gdyby ktoś z zarządu to przeczytał i może zastosował którąś opcje. 
Co do samej propozycji jestem na mocne tak.

#Edit
Mapy wiadomo, dobrze wykonane ładnie prezentują serwer i służą za przyjemność dla oka. Jednak te oko raczej nie ucieszy się gdy zobaczy również 30 fps zamiast 60.

Uważam to samo co kolega wyżej. Myślę, że mapowanie najpotrzebniejszych rzeczy znacznie zwiększyłoby fpsy u graczy! 🙂

  • Lubię To 1
  • Kocham To 1
Link to comment
Share on other sites

Zawsze można ograniczyć obiekty na mapach i faktycznie zostawić jedynie dostęp do mapowania dla organizacji i może nieliczne domki które będą wyjątkami i prezentują się ładnie. A co do obiektów, że w niektórych miejscach jest ich kilkaset lub tysiące to jakieś dane z marsa ponieważ jeśli na jednej mapie jest z tego co pamiętam ponad 350 obiektów to jest problem z ich renderem i obiekty zaczynają znikać, myślę że całkiem fajne mapy można już zrobić tak do 150 obiektów. Nie zapominajmy o tym że jeśli postawimy na danej bazie org z 20 pojazdów to one więcej obciążają niż sama mapa. Wystarczy mieć trochę lepszy sprzęt niż taki drewniany za 600zł  i spadki fps są mało odczuwalne.

  • Lubię To 1
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, Riczi napisał:

Zawsze można ograniczyć obiekty na mapach i faktycznie zostawić jedynie dostęp do mapowania dla organizacji i może nieliczne domki które będą wyjątkami i prezentują się ładnie. A co do obiektów, że w niektórych miejscach jest ich kilkaset lub tysiące to jakieś dane z marsa ponieważ jeśli na jednej mapie jest z tego co pamiętam ponad 350 obiektów to jest problem z ich renderem i obiekty zaczynają znikać, myślę że całkiem fajne mapy można już zrobić tak do 150 obiektów. Nie zapominajmy o tym że jeśli postawimy na danej bazie org z 20 pojazdów to one więcej obciążają niż sama mapa. Wystarczy mieć trochę lepszy sprzęt niż taki drewniany za 600zł  i spadki fps są mało odczuwalne.

Co do obiektów devil/penky lub inny modeler z paradica może się wypowiedzieć, natomiast co do spadków fps nie zgadzam się totalnie xD. Jestem posiadaczem tego samego kompa od prawie 5 lat, nie jest to najnowsza maszyna ale gta 5 i wiedźmina ogrywałem w 60 fps, w przypadku wieśka na średnich a gta 5 na najwyższych. Pc zdecydowanie zmieni nasze osiągi na paradice, lecz na innych serwerach np. D**ver miałem również 50-60 fps więc coś jest na rzeczy w przypadku serwera brzysia.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • Zarząd
Twoja propozycja została przyjęta!

Zmniejszylismy limit wymapowanych baz dostepnych dla graczy, sytuacja stopniowo caly czas sie poprawia.

  • Kocham To 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Przeglądając to forum akceptujesz Guidelines oraz Privacy Policy

Multi Theft Auto mta.paradise-rpg.pl
Team Speak 3 ts.paradise-rpg.pl
Discord discord.gg/KAnFbGy