Jump to content
... wszystkich graczy na naszych serwerach

[PROPOZYCJA][SERWER] Balans gospodarki na serwerze


Falc1
 Share

Recommended Posts

Witajcie gracze, witam zarząd serwera. Obserwuję od jakiegoś czasu ekonomię serwera i doszedłem do wniosku, że coś jest nie tak. Piszę to publicznie ze względu na to, żeby większe grono osób mogło wyrazić swoje zdanie na ten temat, a chodzi mi konkretnie o zaburzony balans zarobków na serwerze. 

Z tego miejsca odpowiem na jedno pytanie, które zapewne padnie mianowicie: "Pewnie Cię dupa piecze, że za mało zarabiasz" Otóż nie, wychodzę z taką propozycją w imieniu szarej strefy Paradise - Cywili i frakcji.

Nie oszukujmy się, że zarobki we frakcjach, czy na pracach dorywczych ZNACZNIE odbiegają od zarobków organizacji przestępczych (Tak, wiem, że na to trzeba wyłożyć pieniądze, zrobić saldo na broń etc.)  jednak większość graczy wybiera gangi z powodu nieporównywalnie większych zarobków do frakcji. A może by to tak zmienić? Wyrównać nieco ekonomię serwera? Gangster nie musi przecież znać zasad RP, a jedynie regulamin strefy dm i wszystkie temu podobne "akty prawne" serwera a zarabia nieproporcjonalnie więcej w czasie krótszym, niżeli zarobił by taką ilość pieniędzy we frakcji co zaburza nie tylko ekonomię, ale też działanie frakcji, ponieważ mniejsze grono osób chce do nich dołączyć (Za przykład wezmę DES, którego praktycznie nie widać na serwerze z powodów braków kadrowych, które to znowu powstały w skutek obcięcia pensji) 

Uważam, że zwykłym cywilom i graczom którzy należą do frakcji należą się dużo większe pieniądze, żeby wyskalować to mniej więcej o 10-15% poniżej zarobków gangstera, lub też zmniejszyć zarobki gangów. Zapraszam do dyskusji.

  • Lubię To 6
  • Zabawne 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ech, niektorzy nie rozumieja na czym polega "rozjebana" gospodarka.  Na serwerze jest aktualnie 45 tysięcy kont. Jeśli 10% graczy w gangach zgarnia 50k na dzień, a liderzy frakcji mogą wyciągać 8k

Wypłaty grup przestępczych / cywilnych / frakcji przez ostatnie 7 dni - Black Disciples: $3,342,265 dla 18 członków - La Cosa Nostra: $3,258,000 dla 13 członków - Rebels of San Andreas: $2,930,1

Witajcie gracze, witam zarząd serwera. Obserwuję od jakiegoś czasu ekonomię serwera i doszedłem do wniosku, że coś jest nie tak. Piszę to publicznie ze względu na to, żeby większe grono osób mogło wyr

Posted Images

Wypowiem sie jako Pracownik DES, ale nie w imieniu wszystkich prafonikow DES ( ostatnio zadziej bywam i nie wiem co im w glowie hasa).
Wg mnie braki kadrowe w DES nie wynikaja tylko z obciecia $$$/h, ale rowniez z dosc trudnych i upierdliwych przez dluzszy szac warunkow pracy. Nie oszukujmy sie praca DES polega na podnoszeniu zwierzyny serwerowej, ktora sa gangusy. Kazdego w DES napewno denerwoje, jak po podniesieniu graca z BW ten biega jakby mial motor w du**e ... i drze sie na VC "medyk, medyk apteka apteka.." wlasnie taki brak szacunku do gracza z 2 strony kabla jest irytujacy ... albo to ciagle "zbugowales mnie" bo akceptowal kupno uleczenia lub apteczki bez $$ przy sobie. Na zachowanie chamskie i roszczeniowe dodatkowo wplynelo wprowadznie headshot day i weapon day, bo przez te dni przyzwyczili sie do 1 minutowego BW. Przez takie cos mysla ze skoro jest ktos z DES na sluzbie/duty to bedzie przy nich 5 sekund po tym jak zostana odstrzeleni... jak tak sie nie staje to co robia te rozpieszczone "gangusy" pisza albo na $ z placzem "des czemu nie robicie zgloszen" albo spamia na PW osobie ktora przyjela takie zgloszenie ...

podsumowując:
braki kadrowe wg mnie wynikaja z nastepujacych rzeczy (wg mnie oczywiscie)
- monotonia
- brak jakiego kolwiek szacunku ze strony gangów
- zmniejszone zarobki, mimo podniesienia ich 4-5 tyg wczesniej
- nie adekwatne wynagrodzenie wzgledem wiedzy ktorej musimy uzywac przy akcjach RP

  • Lubię To 3
  • Zabawne 1
  • Kocham To 1
Link to comment
Share on other sites

  • Global Moderator

Nie mówmy nawet o podwyżce dla frakcji, a bardziej o nerfie dla gangów. Moim zdaniem dystans między zarobkami frakcji a gangów jest ogromny. A to we frakcji należy więcej się uczyć oraz prezentować jakiś "poziom".  Propozycja zdecydowanie na tak. Pozdrawiam

 

  • Kocham To 1
Link to comment
Share on other sites

Masz racje @Falc1 odnośnie: gangi vs cywile i frakcje (my). Ale ostatnio @brzys też znerfił gangi o 15 procent po zmiejszeniu zarobków w SAPD'ach, DES'ach o 500 dolarów i mam - SARZE za zgłoszenia zmiejszył, bo @brzys robił to w JEDNYM CZASIE. Ale o chwilach i frakcjach - to masz rację. Tak czy siak - @SoulMaster i @StokuPeEl wyjaśnili o co biega w tej potężnej sprawie o tym. Faktycznie jest z tym bardzo źle. Widzimy to wszyscy, którzy są w frakcji - jesteśmy w frakcji. Trzeba coś z tym zrobić, bo na dzień dzisiejszy płacz jest o tej rzeczy. Bardzo wygląda to TRAGICZNIE. Ludzie odchodzą z frakcji, zamiast w niej zostać, bo jest fajnie z powodu tego 'świństwa'. Naprawdę wygląda to TRAGICZNIE. 

BARDZO OSTRE TAK.

 

Edited by SprytsBeng
Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, Falc1 napisał:

Frakcje również dostały nerfa z tej okazji.

Poprawiłem odpowiedź jak się dało. Spokojnie. Jestem przy tym. Mam nadzieję, miejmy taką nadzieję, że nastąpi przełom o tym PEWNEGO DNIA, że zarząd Paradisa przejrzy na SWOJE OCZY. A Twoja propozycja przechodzi do MEDALU. Mówię Ci to otwarcie ziomeczku. Nie żartuję w tym. Czekamy na rozwój sytuacji. Byo. 🙂

Link to comment
Share on other sites

Powiem tak... Gangus zarabia za dużo , a frakcja za mało. I jakby jakoś to zmienili to dodało by mi to chęci do dalszej gry. Sam jestem w SARA. I wiem jaki jest zarobek. I powinien być trochę większy. Natomiast w gangach znacznie mniejszy. 

Czemu zarobek większy we frakcjach? A to dlatego że zarabiamy grosze za NASZ poświęcony czas. Który moglibyśmy poświęcić na coś innego. Lub na inny serwer. Osoby we frakcjach czasami robią po 30/40 h i tak nic nie zarobią. A taki gangus w tyle czasu to zarobi nieźle. 

Dlatego jestem za tym aby podnieść zarobki we frakcji. A zmniejszyć dla gangów. 

Link to comment
Share on other sites

Pracownik San Andreas Police Department.

 

Dobry wieczór, jako pracownik SAPD wypowiem się jak to wygląda, jako SAPD w stosunki między gangiem.

- Pierwsze co słyszymy to, że SAPD i frakcję zarabiają giga dużo. 

     •Frakcje zarabiają nie dużo bo np. ja na randze Police Officer III stopnia, zarabiam troszkę mało bo aż 5k.

 ✓ Gangster oraz gang przy limicie wyrobionym mogą sobie wypłacić na wypłatę za 4h gry oraz 2 pilnowania, ponad 35k^ 

× Porównując do nas 6h gry 30k.

 - A raczej nikt tyle nie gra w jeden dzień.

______________________________________________

- Kolejne co słyszymy to, macie darmową broń i kamizelkę.

 • oczywiście mamy darmową broń, a dlaczego mielibyśmy nie mieć jej?

Mamy płacić za broń jak wy? Za marne pieniądze?.

 ✓ Zawsze możecie sprzedać broń i na tym możecie zarobić sprzedając drożej.

20200907_220908.jpg

Edited by WhiteeAntySkorpion
  • Lubię To 3
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Wypowiadacie się tak jakbyście byli wszystkimi naraz i potrafili ocenić ile pracy wymaga zarobienie tego x$/h. 

Jako zwykły cywil widzę, że balans zarobków został już dawno skopany i ciężko byłoby to naprawić nie robiąc czystki serwera i od podstaw zmienić zarobki, ceny, ale ilu osobom by się spodobała utrata dorobku jaki robili x czasu?

Grałem na tym serwerze jak dobrze pamiętam od pierwszej edycji i od zawsze były jakieś problemy. Pamiętam jeszcze system głodu, który robił czystkę w portfelach graczy, bo czasem trzeba było wydać połowę, a nawet większość godzinnych zarobków na jedzenie na kolejne pół godziny.

Wracając do tematu aktualnych czasów balans zarobków jest idiotycznym pomysłem, bo gdy wszyscy będą zarabiać tyle samo to mamy komunę (wszystkim po równo, czyli wszystkim nic). Na aktualny moment mamy 3 typy graczy:

Cywil: Najbardziej podstawowy gracz, jego jedyną rolą od początku gry to praca na pracach dorywczych, gdzie na pierwszych poziomach obstawiam, że ciężko trzeba pracować na pierwszy samochód (zważając na to, że dopiero uczymy się co i jak) do tych najbardziej dochodowych spedycji, które są lekko "zepsute", ale o tym kiedy indziej.

Dodatkową formą zarobku mogłoby być zatrudnienie się na farmie, lecz po ostatnich zmianach jest to bardziej praca na pełen etat niż praca dorywcza.

Gangster: Gracz, który postanowił spróbować swoich sił w gangu (z mojej wiedzy wynika, jak coś będzie źle to mnie poprawcie), którego podstawowymi zadaniami jest robienie akcji (napady/wywozy/przewozy) oraz przejmowanie terenów i utrzymywanie ich co najmniej 12 godzin. Wymaga ciągłej uwagi ze względu na frakcje (SAPD) oraz inne gangi, które też chciałaby tereny przejąć by zarobić. Dodatkowo potrzebują ciągłych funduszy na bronie, maski, kamizelki i inne.

W przypadku dwóch powyższych doliczyć musimy jeszcze koszty pojazdów i koszty ich eksploatacji.

Członek frakcji: Gracz, który postanowił spróbować swoich sił w jednej z frakcji dostępnych na serwerze, którego podstawowe zadania różnią się zależnie od frakcji, lecz jedna rzecz jest wspólna - zgłoszenia. Dodatkowo muszą posiadać wiedzę o odgrywaniu akcji RP (bez urazy, ale niektórzy z Was odwalają taką lipę, że brak słów po prostu wolna amerykanka).

SAPD - pilnowanie porządku na serwerze, walka z gangami, i reszta tego typu działań

SARA - pilnowanie porządku pod względem pojazdów, pomoc w wyławianiu, naprawianiu pojazdów graczy

DES - pomoc graczom "poszkodowanym", "odradzanie" (nie mam na teraz jakiegoś określenia na wyciągnięcie z BW), uleczanie, sprzedaż apteczek

 

Dodatkowo mamy jeszcze 2 formy zarobku od strony serwerowej:

- Biznesy (stacje, giełdy, sklepy), których zarobki zależnie od ustawień właściciela różnią się, ale średnio jest to chyba 10 tysięcy $ na godzinę.

- Farmy, wymagają naszego ciągłego wkładu finansowego i czekania na dobre ceny, ale  uśredniając za 10h pracy na farmie przy dobrych cenach jesteśmy w stanie wyciągnąć około 100k czystego zysku po zmianach. Ale gdy biznesy są formą zarobku, która "robi szmal" za nas, tak na farmie musimy być po zmianach prawie cały czas, choć dziękujemy @brzys za ustosunkowanie się po naszej małej dyskusji do tego, aby trochę zmienić te farmy i teraz jest o wiele lepiej, choć mogłoby być jeszcze lepiej, ale do tego może pojawi się jakaś propozycja.

 

Oraz formy zarobku od graczy:
- Handel pojazdami (odkupowanie i odsprzedawanie pojazdów)
- Sprzedaż przedmiotów "premium" (dla tych z bardziej majętnym portfelem)

 

Teraz przejdźmy do szacunków:

Na potrzeby tego posta załóżmy, że zarobki:

SAPD = 4900$/h

SARA i DES = 4500$/h

Gangster = przy dobrym rzucie 60k dziennie, uśredniając dajmy 50k dziennie, co dałoby 2083,(33) za godzinę (licząc, że dzień to 24h)

Cywil = zależnie od poziomu i zaangażowania może zarobić od 5000$/h do nawet 10000$/h

 

Co musimy zrobić jako SAPD, aby zarobić? Będąc na duty frakcji wykonywać nasze obowiązki, o czym trochę więcej wyżej.
Co musimy zrobić jako SARA lub DES, aby zarobić? Będąc na duty frakcji wykonywać nasze obowiązki, o czym trochę więcej wyżej.

Co musimy zrobić jako Gangster, aby zarobić? Wykonywanie akcji, walka z SAPD oraz innymi gangami, przejmowanie terenów

Co musimy zrobić jako Cywil, aby zarobić? Tutaj sprawa jest trochę połączona z osobami z frakcji, gdyż oni też mogą dołączyć do org cywilnych i wykonywać akcje z nimi związane, aby zarobić trochę więcej pieniędzy. Średnio będzie to około 12000$ co 3 godziny, o ile będziemy mieli okazję zrobić taką akcję. Jednakże 90% gry jako cywil polega na monotonnym bieganiu w jednej pracy w kółko, aby zarobić na potrzebne dla nas rzeczy, bo jednak handlem możemy zająć się dopiero, gdy zbierzemy odpowiednią ilość gotówki, którą możemy w to włożyć, oraz odpowiednią ilość slotów, by trzymać te pojazdy bez "dodatkowych kosztów" (np. brak możliwości kupna pojazdu, gdyż poprzednie się jeszcze nie sprzedały) oraz trzeba mieć trochę gadki, trochę wiedzy jak taki pojazd komuś sprzedać. 

 

Dodatkiem do tego jest to, że same frakcje też są obwarowane regulaminem, którego muszą przestrzegać, ale też w wielu sytuacjach ma im pomóc w grze.

Z mojej perspektywy głupotą są punkty mówiące o:
- zakazie współpracy gang -> cywil, cywil -> gang

- regulaminowa ochrona SAPD przed każdym oprócz gangu, który właśnie wykonuję np. wywóz

 

Balans rozgrywki powinniśmy zacząć od wyrównania podejścia do gracza. 

Dla przykładu dajmy "znienawidzone" SAPD i ich pojazdy. 

SAPD ma jedne z najmocniejszych jak nie najmocniejsze pojazdy na serwerze - okej, ale dajmy graczom możliwość obrony przed takimi zagrywkami. Gdy jesteśmy cywilem i SAPD ruszy za nami w pościg to manewr pit, box i jest po nas, a my za lekkie draśnięcie, które mogłoby podejść pod manewr pit (podczas pościgu oczywiście) albo dostaniemy wyższą karę jeśli funkcjonariusz będzie upierdliwy, albo od razu groźbę prawka za VDM na SAPD, a w drugą stronę to tak nie działa, gdyż często SAPD pomaga sobie VDMujac nasz pojazd, by szybciej uszkodzić jego silnik. 

Niektórzy również nadużywają możliwości używania "deadly force" tłumacząc się, że poczuli się zagrożeni przez to, że cywil jechał zbyt szybko. (Nie mówię, że wszyscy, ale macie takie kwiatki w swojej ekipie, kilku z Was jest naprawdę spoko, ale wszędzie są ludzie i taborety)

Tym długim wywodem nakreśliłem swój obraz sytuacji, którą widzę od strony cywila, który nie bardzo chce iść do żadnej frakcji, ani też do gangu.

Wyciągając sens z tego wywodu - balans zarobków do poziomu "każdemu po równo" jest idiotycznie bezsensowny, gdyż każda grupa, każdy gracz ma inne obowiązki do spełnienia oraz np. w przypadku gangów/SAPD ciągłe ryzyko.

 

Jest dosyć wcześnie, więc niektóre fragmenty mogą się zmieniać, gdy jeszcze raz do nich zajrzę i je przeczytam.

  • Kocham To 2
Link to comment
Share on other sites

Gangi już swoje zarobiły więc im to nie robi,teraz jak podniosą wam zarobki do tych co gangi mają to wy zarobicie i gospodarka się kręci.Na serwerze jest już tyle gotówki w obiegu że tego nie da się naprawić,a robienie eventów przez administracje fundowanych przez zarząd w milionach usprawnia tylko tą gospodarkę.Pozdrawiam.

Edited by AnGeeR
Link to comment
Share on other sites

Gospodarka serwera padła odkąd można sprzedawać PP skiny premium itd
Gangi zarabiają dobrze kilka godzin walczą oraz utrzymują tereny żeby wbić limit. SAPD czy DES gdyby zaczęli grać nie płakali by o brak $  

  • Lubię To 1
  • Kocham To 1
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, NjHoen napisał:

SAPD czy DES gdyby zaczęli grać nie płakali by o brak $  

W sumie to też lekka prawda. ALE NIE ZMIENIA TO FAKTU IŻ GANGI MAJĄ ZA DUŻO HAJSU. Jakby zarząd miałby coś z tym zrobić to tylko reset majątku. Bo co im to da że zmienią jak i tak każdy jest ustawiony.

Link to comment
Share on other sites

Zastosuj się do wzoru, masz na to 24h.

Co do samej propozycji jestem na NIE, bo już po prostu jest to bez sensu, za późno się obudziliście. Wszystkie aktualizacje, które były dodawane na serwer były nieprzemyślane i przez to mamy to, co jest na serwerze. Podając tutaj przykład, jak wyszedł myśliwski czy rybak, przecież wtedy przez te x dni można było zgarnąć tyle pieniędzy, że to głowa mała. Czy też same wgrywanie skinów na początku, maszynka do kupowania gotówki, 30zł = 500k na serwerze w 1-szy dzień. Przegrałem na serwerze 1,5kh i po prostu wiedziałem, że jak pójdę do jakiejś frakcji to gó**o pieniądze z tego dostane, i jakoś mi to nie przeszkadzało i nie płakałem o zarobkach we frakcji, to samo jest irl, jak handlujesz narkotykami czy coś to też zarabiasz dużo pitosu, ryzykując przy tym życie, a na końcu głowy jest jednak to, że jak Cie złapią to spędzisz 5 lat + w pace.

Też zabawne jest to, że sam brzysiek kilka tygodni temu podnosił zarobki dla gangów, 2 tygodnie po podniesieniu zarobków znowu je znerfił, więc po prostu gospodarka już jest na takim poziomie, że nie da się jej naprawić, gdzie ja jak miałem 100h na serwie to miałem 2,5kk majątku xd 

I prawie na każdym serwerze na pracy dorywczej zarobisz więcej niż we frakcji, więc nie wiem czego wy płaczecie

Edited by davek
Link to comment
Share on other sites

  • Global Moderator

Na pracy dorywczej spedycji lotniczej przeciętny gracz serwera jest w stanie zarobić 10 000$ / godzinę. Jest to bardzo dobry wynik, a pracowanie przez 5 godzin sprawia że masz na koncie te 45 000-50 000$.

Ponad to, na pracy dorywczej nie jesteś zmuszony do płacenia za leczenie, apteczki, nie jesteś okradany, a w dodatku nie ponosisz żadnych kosztów związanych z konserwacją pojazdów.

W tej sytuacji uważam, że obecny limit wypłacania kasy z organizacji jest w miarę dobry.

Ja za to dokonałbym zmiany jeśli chodzi sam system wypłacania pieniędzy. Jako vlider organizacji District Crew w przeszłości, często wchodziłem na serwer na chwilę aby wypłacić sobie limit. To tak nie powinno działać, dlatego uważam że warto wprowadzić progi godzinowe po jakich można wypłacać kasę z salda:

  • 30 minut gry: 10 000$;
  • 1 godzina gry: 15 000$;
  • 2 godziny gry: 25 000$;
  • 3 godziny gry: 32 000$;
  • 4 godziny gry: 43 000$;
  • 5 godzin gry: 50 000$.

Zmiana ta wyeliminuje taką sytuację jaką opisałem wyżej.

 

Zarobki na pracach dorywczych są bardzo dobre i nie uważam żeby powinny dostać buff. Sam pracuje na nich i jednocześnie mam farmę, przy około 5 godzinach gry na serwerze zarabiam +/- 50 000$. Oczywiście ja w międzyczasie robię raporty, zwykły gracz z dużą farmą zarobi w 5 godzin 70 000$, bez farmy - około 45 000$.

 

Teraz przejdźmy do frakcji. Przez okres jaki spędziłem w frakcjach, głównie w SAPD zauważyłem że brakuje wynagrodzeń za czynności jakie podejmujemy w trakcie służby. Oczywiście, DES dostają kasę za apteki i leczenie, a SAPD za złapanie poszukiwanego ale to są psie pieniądze. Zamiast podnosić płace na godzinę, proponuję wprowadzić saldo do każdej frakcji. Nabijałoby się one za każdym razem gdy ktoś odbierze wypłatę (np. +5% z wypłaty każdego idzie do salda), a także przy różnych czynnościach frakcyjnych. Załóżmy, przy wystawieniu mandatu przez policjanta na saldo frakcji wpływałaby kwota +/- 100$, przy wsadzaniu poszukiwanego do więzienia +/- 200$, przy sprzedaży apteczki +/- 15$, itp.

Co potem z tą kasą? Lider mógłby rozdzielić ją jako premie dla pracowników lub wykorzystać w celu zrobienia jakichś eventów frakcyjnych. Moim zdaniem to dobre rozwiązanie.

 

Zachęcam do dyskusji 🙂

  • Lubię To 2
  • Kocham To 2
Link to comment
Share on other sites

51 minut temu, Palma napisał:

W sumie to też lekka prawda. ALE NIE ZMIENIA TO FAKTU IŻ GANGI MAJĄ ZA DUŻO HAJSU. Jakby zarząd miałby coś z tym zrobić to tylko reset majątku. Bo co im to da że zmienią jak i tak każdy jest ustawiony.

Po prostu zrobić nową edycje jednak to nie idzie na rękę  teraz

Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, NjHoen napisał:

Po prostu zrobić nową edycje jednak to nie idzie na rękę  teraz

Jakby zrobili nową edycję to może więcej by osób grało z nową gospodarką. Ja jestem takiego zdania.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
20 minut temu, Palma napisał:

Jakby zrobili nową edycję to może więcej by osób grało z nową gospodarką. Ja jestem takiego zdania.

Ja osobiście w takim wypadku wolałbym odejść, bo straciłbym tyle godzin spędzonych na farmienie a to punktów i ulepszeń pracy, a to pieniędzy na pojazdy, a to expa i ulepszeń dla org cywilnej.

Godzinę temu, Avillen napisał:

Na pracy dorywczej spedycji lotniczej przeciętny gracz serwera jest w stanie zarobić 10 000$ / godzinę. Jest to bardzo dobry wynik, a pracowanie przez 5 godzin sprawia że masz na koncie te 45 000-50 000$.

Ponad to, na pracy dorywczej nie jesteś zmuszony do płacenia za leczenie, apteczki, nie jesteś okradany, a w dodatku nie ponosisz żadnych kosztów związanych z konserwacją pojazdów.

W tej sytuacji uważam, że obecny limit wypłacania kasy z organizacji jest w miarę dobry.

Ja za to dokonałbym zmiany jeśli chodzi sam system wypłacania pieniędzy. Jako vlider organizacji District Crew w przeszłości, często wchodziłem na serwer na chwilę aby wypłacić sobie limit. To tak nie powinno działać, dlatego uważam że warto wprowadzić progi godzinowe po jakich można wypłacać kasę z salda:

  • 30 minut gry: 10 000$;
  • 1 godzina gry: 15 000$;
  • 2 godziny gry: 25 000$;
  • 3 godziny gry: 32 000$;
  • 4 godziny gry: 43 000$;
  • 5 godzin gry: 50 000$.

Zmiana ta wyeliminuje taką sytuację jaką opisałem wyżej.

 

Zarobki na pracach dorywczych są bardzo dobre i nie uważam żeby powinny dostać buff. Sam pracuje na nich i jednocześnie mam farmę, przy około 5 godzinach gry na serwerze zarabiam +/- 50 000$. Oczywiście ja w międzyczasie robię raporty, zwykły gracz z dużą farmą zarobi w 5 godzin 70 000$, bez farmy - około 45 000$.

 

Teraz przejdźmy do frakcji. Przez okres jaki spędziłem w frakcjach, głównie w SAPD zauważyłem że brakuje wynagrodzeń za czynności jakie podejmujemy w trakcie służby. Oczywiście, DES dostają kasę za apteki i leczenie, a SAPD za złapanie poszukiwanego ale to są psie pieniądze. Zamiast podnosić płace na godzinę, proponuję wprowadzić saldo do każdej frakcji. Nabijałoby się one za każdym razem gdy ktoś odbierze wypłatę (np. +5% z wypłaty każdego idzie do salda), a także przy różnych czynnościach frakcyjnych. Załóżmy, przy wystawieniu mandatu przez policjanta na saldo frakcji wpływałaby kwota +/- 100$, przy wsadzaniu poszukiwanego do więzienia +/- 200$, przy sprzedaży apteczki +/- 15$, itp.

Co potem z tą kasą? Lider mógłby rozdzielić ją jako premie dla pracowników lub wykorzystać w celu zrobienia jakichś eventów frakcyjnych. Moim zdaniem to dobre rozwiązanie.

 

Zachęcam do dyskusji 🙂

Po części się z Tobą zgadzam, ale sam przyznasz, że gra jako cywil została dawno zapomniana i najnowsze aktualizacje wprowadzają głównie zmiany dla frakcji i gangów. Zarobki że spedycji wodnej/lotniczej są fajne, ale po pewnym czasie i tak wchodzi monotonia robienia w kółko tego samego, jak by ktoś się uparł to by pewnie makro zrobił na każdy kurs są one tak przewidywalne i żmudne. 

 

Napisałbym więcej, ale zrobię to dopiero po powrocie do domu jak już będę na swoim sprzęcie domowym, nie telefonie. Wtedy możecie oczekiwać dłuższej rozprawki.

Link to comment
Share on other sites

  • Global Moderator
7 minut temu, psychoo102 napisał:

gra jako cywil została dawno zapomniana i najnowsze aktualizacje wprowadzają głównie zmiany dla frakcji i gangów

Brzysiek zapowiedział nową pracę w niedługim czasie

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
24 minuty temu, Avillen napisał:

Brzysiek zapowiedział nową pracę w niedługim czasie

Jeśli zarobki w tej pracy nie będą podobne co do spedycji, to nie ma sensu porzucać moich 15-20k na godzinę w zamian za te np. 10k nowej pracy.

 

Edit:

 

Jak dla mnie dawanie pieniędzy od każdej wykonanej akcji frakcji jest głupie. Bo w przypadku SAPD to tworzy presje, że im więcej ludzi wsadzisz/dasz im mandat tym lepszy będziesz, bo lepiej zarobisz. Do konta frakcji może być, ale nie dla kogoś kto to robi.

Edited by psychoo102
Link to comment
Share on other sites

Dobrze..... Ja na miejscu zarządu zrobiłbym tak, że obniżam zarobek gangów. A podwyższam lekko dla frakcji. Lub dla frakcji dodaje jakieś dodatki. Oczywiście gangi muszą zarabiać więcej. Ale nie tyle co teraz. A jeśli chodzi o dorywcze to zrobiłbym ankietę jaka praca jest najlepsza. I coś z tego wywnioskował. 

  • Lubię To 1
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Palma napisał:

Dobrze..... Ja na miejscu zarządu zrobiłbym tak, że obniżam zarobek gangów. A podwyższam lekko dla frakcji. Lub dla frakcji dodaje jakieś dodatki. Oczywiście gangi muszą zarabiać więcej. Ale nie tyle co teraz. A jeśli chodzi o dorywcze to zrobiłbym ankietę jaka praca jest najlepsza. I coś z tego wywnioskował. 

Ale co Ci to da jeżeli limit +50k wypłacania w gangach jest od roku, jedyne co to da to spadek graczy bo ludzie nawet tych terenow za psie pieniadze nie beda robic xd

Link to comment
Share on other sites

Teraz, davek napisał:

Ale co Ci to da jeżeli limit +50k wypłacania w gangach jest od roku, jedyne co to da to spadek graczy bo ludzie nawet tych terenow za psie pieniadze nie beda robic xd

No to kolego jest jeszcze jedna opcja. Zostawić zarobki gangów, a podnieść frakcji. I dorywczysz . Co ty na to w takim razie

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Przeglądając to forum akceptujesz Guidelines oraz Privacy Policy

Multi Theft Auto mta.paradise-rpg.pl
Team Speak 3 ts.paradise-rpg.pl
Discord discord.gg/KAnFbGy